اخبار

انتشار تصاویر زنده از HONOR 20 Pro

شرکت آنر در نظر دارد بزودی از پرچمدار جدید سری آنر ۲۰ رونمایی کند. گوشی هوشمندی که به عنوان HONOR 20 Pro شناخته شده و مشخصات قابل توجهی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

به تازگی چند تصویر زنده از این دیوایس به بیرون درز کرده که مشخص است با یک تلفن هوشمند دارای نمایشگر حفره دار رو به رو هستیم. تا به حال گزارش های مختلفی مربوط به آنر ۲۰ پرو منتشر شد اما این بار نوبت تصاویر زنده این گجت رسیده است.

HONOR 20 Pro هوآوی به این صورت است

HONOR 20 Pro

در تصاویر انتشاری HONOR 20 Pro دارای نمایشگر باکیفیت حفره دار است و از طراحی به روز بهره می برد. گزارش های قبل به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش FHD+، پردازنده کایرین ۹۸۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و سنسور اثرانگشت درون نمایشگر اشاره می کرد.

دقیقا مشخص نیست این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد و قصدش معرفی چه اسمارتفونی می باشد. از تصاویر پیداست که با مدلی باکیفیت رو به رو هستیم اما دقیقا پیدا نیست، چه مشخصاتی توسط هوآوی و آنر برای HONOR 20 Pro در نظر گرفته شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید تا اواسط ماه می منتظر ماند. هوآوی در نظر دارد HONOR 20 Pro را با ویژگی های برجسته معرفی و عرضه کند. محصولی کم نظیر با مشخصات بی نظیر.

پیش بینی می شود در کنار آنر ۲۰ پرو چند مدل دیگر این خانواده رده بالا نیز معرفی شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا