اخبار

انتشار تصاویر مفهومی جدید از اندروید N

طی روزهای اخیر تصاویری از چگونگی طراحی جدیدی که گوگل برای اندروید N در نظر گرفته را شاهد بودیم. در این تصاویر، تغییراتی در قسمت نمایش نوتیفیکیشن ها را مشاهده کردیم، و حالا طبق گزارشی که امروز در برخی سایت های مرتبط با اندروید منتشر شده، به نظر می رسد تغییرات طراحی بیشتری را در اندروید N خواهیم دید، چرا که این بار تصاویری از تغییرات ایجاد شده در منوی تنظیمات سیستمی به چشم می خورد.
همانطور که در تصاویر می بینید، تصویر سمت چپ طراحی کنونی اندروید ۶٫۰ مارشملو است و تصاویر وسط و سمت راست متعلق به اندروید هستند. البته وب سایت اندروید پلیس که این تصاویر را منتشر کرده خاطر نشان کرده که اینها نزدیک ترین طرح هایی هستند که این وب سایت توانسته در مقایسه با طرح های اصلی اندروید N تهیه کند. در نتیجه این تصاویر اسکرین شات های واقعی از این نسخه از اندروید نیستند.
با این اوصاف، تغییرات در طراحی به خوبی مشهود هستند. مشابه با قسمت نوتیفیکیشن ها، قسمت تقسیم کننده بین آیتم های موجود در منو کمتر خودنمایی می کند و یکپارچگی بیشتری در میان آنها به چشم می خورد. این موجب می شود با نگاه به منو انسجام بیشتری را احساس کنیم، البته این بدان معنا نیست که طراحی قبلی اندروید دچار مشکلی بود، ولی این طراحی ظاهر بهتری به منوها داده است.
گوگل همچنین اطلاعات بیشتری را از هر آیتم در اختیار کاربر قرار داده است، در نتیجه بدون نیاز به اینکه وارد یک آیتم شوید، می توانید ببینید به کدام شبکه وای فای متصل هستید، آیا بلوتوث روشن است یا خاموش، چقدر دیتا مصرف کرده اید، چقدر از عمر باتری باقی مانده و غیره. البته ممکن است این طراحی تا زمان عرضه رسمی اندروید N باز هم تغییر کند، با این حال امروز می توان گفت با حال و هوای طراحی گوگل برای نسخه بعدی سیستم عامل موبایلش آشنا شده ایم.

android N
منبع : تک شات
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا