اخبار

انتشار تصویری از گوشی شیائومی می۵ با دکمه سخت افزاری

شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) یکی از پرچم دارانی است که احتمالا در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.اسمارت فونی که تاکنون خبر های زیادی از آن منتشر شده و اطلاعات نسبتا خوبی از ویژگی های سخت افزاری آن در اختیار داریم.حالا تصویر رندر شده واضحی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات بسیار خوبی از طراحی ظاهری شیائمی Mi 5 را فاش می کند.
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی Home گوشی که مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت بوده بسیار باریک‌تر شده است.براساس شایعات منتشر شده، شیائومی سریع‌تر و باریک‌ترین سنسور را در این گوشی به کار خواهد برد. شیائومی Mi 5 شباهت بسیار زیادی به دیگر گوشی‌های این شرکت داشته و در این گوشی شاهد تفاوت خاصی با گوشی‌های قبلی شیائومی نیستیم. جنس بدنه‌ی گوشی فلزی خواهد بود و شیائومی در جلوی گوشی از پنلی با انحنای ۲.۵D استفاده خواهد کرد در حالیکه گفته می‌شود در قسمت پشتی گوشی شاهد انحنای ۳D خواهیم بود. این گوشی‌هوشمند چینی دارای درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز خواهد بود.
xiaomi-mi-5-1
یکی از نکات قابل توجه در مورد تصویر لو رفته این است که این تصویر با تصاویر فاش شده‌ی قبلی هیچ شباهتی ندارد. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که یا این شایعه کذب بوده و یا شایعه‌های قبلی منتشر شده همگی نادرست بوده‌اند.
براساس شایعات گذشته و شایعه‌ای که امروز منتشر شد، شیائومی Mi 5 دارای چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد بود. نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD یا فول‌اچ‌دی، سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین جلو به همراه باتری با قدرت ۳,۶۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات فاش شده از این گوشی است. درنهایت می‌توان این انتظار را داشت که شیائومی Mi 5 از اندروید مارشمالو پشتیبانی کند و رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI 7 نیز بر روی آن نصب خواهد بود.
این گوشی در دو نسخه با حافظه‌ی رم متفاوت به فروش خواهد رسید. اگر نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی به همراه ۳ گیگابایت رم را انتخاب کنید باید ۳۰۸ دلار بپردازید و اگر نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت رم مورد نظر شما است باید ۳۵۴ دلار برای خرید آن پرداخت کنید.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا