اخبار

انتشار جهانی بیکسبی آغاز شد

شایعات زیادی در مورد زمان انتشار بیکسبی به صورت جهانی وجود داشت که سر انجام امروز این مهم تحقق یافت و انتشار بیکسبی به صورت جهانی آغاز شد.
بر اساس گزارش‌ها، در این آپدیت جدید، بیکسبی، گلوبال اکشن، دیکتیشن، وِیک‌آپ و PLM از قبل در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان، آفریقای جنوبی، هند، هلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، آرژانتین، افغانستان، ایران، امارات، استرالیا، فیلیپین، مالزی و پاکستان فعال شده است. در هرحال، این قابلیت‌های مرتبط با بیکسبی همچنان فعال نشده‌اند؛ بنابراین امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. اما از امروز این ویژگی‌ها به‌طور کامل قابل استفاده خواهند بود و قابلیت‌های آن‌ها به‌طور کامل فعال خواهد شد. البته همه‌ی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت کمپانی سامسونگ با قابلیت‌های جدید بیکسبی سازگاری ندارند. همچنین این ویژگی‌ها در برخی از دستگاه‌های سامسونگ زودتر از بقیه فعال خواهد شد.
با وجود ابن، دستیار صوتی که در امریکا و کره در دسترس قرار گرفته بود از این پس در ۲۰۰ کشور مختلف دنیا قابل دسترس خواهد بود. در واقع این دستیار شخصی پس از چند ماه تأخیر و در ماه جولای عرضه شد. هدف سامسونگ از توسعه‌ی بیکسبی، ایجاد یک رابط کاربری هوشمند برای انجام ساده‌تر و سریع‌تر کارهای مختلف در گوشی‌های هوشمند بوده است.
سامسونگ اعلام کرد: «دستیار صوتی به نحوی طراحی شده است که با گذشت زمان، موارد مختلف را یاد می‌گیرد و قابلیت‌های آن به مرور و طی استفاده‌ی کاربر بهبود خواهد یافت. گسترش قابلیت‌های بیکسبی وویس یک گام اولیه و مهم برای افزایش امکانات این دستیار صوتی است… بیکسبی در آینده قدرت یادگیری خواهد داشت تا قابلیت‌ها و تعامل‌های شخصی‌تر و هوشمندتری به کاربر ارائه دهد و علاوه بر این، امکان استفاده از این دستیار شخصی در دستگاه‌های بیشتری فراهم خواهد شد.»
از این پس این دستیار صوتی در بین کاربران بیش از ۲۰۰ کشور مختلف در دسترس قرار می گیرد. کاربران دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس می‌توانند با فشردن دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی این دستیار هوشمند، از آن استفاده کنند. همچنین امکان فعال کردن بیکسبی با بیان عبارت کلیدی «Hi Bixby» وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا