اخبار

انتشار رندر های جدید از نوکیا ۹

امروز رندر دو گوشی میان رده و پرچمدار نوکیا توسط HMD گلوبال انتشار یافت. مدل میانرده نوکیا ۲ و پرچمدار نیز نوکیا ۹ می باشد.
این رندر نسبت به رندرهایی قبلی کمی متفاوت تر است. چرا که در رندر های قبلی از نوکیا ۹ ما شاهد دو بامپر بالا و پایین  در گوشی بودیم که حال در این رندرها ما یک نمایشگر تمام صفحه را می بینیم و حاشیه ها به مینیمم حالت ممکن کاهش پیدا کرده اند.
در گوشی های پرچمدار جدیدی که در سال ۲۰۱۷ به بازار جهانی معرفی شدند، یک خاصیت مشترک وجود دارد و صفحه تمام نمایشگر آن هاست. این موجودیت باعث می شود تا سازنده گوشی نداند که حسگر اثر انگشت را در کجای گوشی قرار دهد. همانطور که گلکسی S8 آن را به پشت گوشی برد و آیفون ۱۰ نیز اصلا حسگر اثر انگشت ندارد.
با این‌حال، آخرین تصاویر فاش‌شده از نوکیا ۹ به این موضوع اشاره دارند که تیم توسعه‌دهنده ترجیح داده است پرچم‌دار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال از یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره ببرد. دو حسگر به‌کار‌رفته در دوربین اصلی نیز به‌صورت عمودی زیر یکدیگر چیده شده‌اند. برند «زایس» نیز در پشت گوشی جلب‌ توجه می‌کند و به همین جهت، گمان می‌رود لنزهای دوربین اصلی توسط کارل زایس تولید شده باشند.
احتمالا بدنه نوکیا ۹ از شیشه ساخته می شود و این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده نماید.تراشه‌ی یادشده، قدرت پردازشی گوشی‌های رده‌بالای امسال از جمله گلکسی اس ۸ و نوکیا ۸ را تأمین می‌کند.
تراشه‌‌ی اسنپدارگون ۸۳۵ بر مبنای لیتوگرافی ‍۱۰ نانومتری توسعه یافته است و از هشت هسته‌ی پردازشی کریو ۲۸۰ و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۴۰ استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات احتمالی نوکیا ۹، می‌توان به عرضه‌ی این محصول با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و نمایشگر Quad HD اشاره کرد.
به لطف تغییراتی که در طراحی و حتی مشخصات گوشی نوکیا ۹ اعمال شده است، این مدل رقیب قدرتمندتری برای پرچم‌داران تازه معرفی‌شده با طراحی بدون حاشیه باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا