اخبار

انتشار طرح های ۳ بعدی گوشی سونی اکسپریا ۲ در فضای اینترنت

رسانه ها توانستند که به تصاویر سه بدی سونی اکسپریا دست بیابند. در این گوشی هوشمند و پرچمدار دوربین سه گانه تعبیه شده و بدین ترتیب کاربران می توانند تصاویر باکیفیتی را ثبت کنند. اخیرا گوشی اکسپریا ۱ در معرض فروش قرار گرفت و همزمان با آن طرح های سه بعدی گوشی سونی اکسپریا ۲ در فضای اینترنت منتشر شده و شگفتی همگان را برانگیخته است. کاربران براساس این طرح های سه بعدی می توانند این گوشی زیبا و هوشمند را از همه زوایا مشاهده کرده و بعد از عرضه آن، گوشی سونی اکسپریا ۲ را خریداری کنند.

اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۱/۶ اینچ و با فناوری OLED است. رزولوشن آن ۴K و اندازه تصویر ۲۱:۹ است و تصویر به صورت طولی پخش می شود. بنابراین متوجه می شوید که این گوشی به گوشی سونی اکسپریا ۱ بسیار شبیه است. اندازه گوشی سونی اکسپریا ۲، ۱۵۸×۳/۶۸×۳/۸ میلی متر است و مشخص است که ضخامت چندانی ندارد. در مقایسه با گوشی گلکسی S10E بلندتر بوده و ولی عرض آن کمتر است که در اندازه صفحه نمایش گوشی مشخص می شود.

بنابراین دوستداران گوشی که می خواهند در این صفحه نمایش ها ، ویدیوها یا بازی ها را به صورت طولی مشاهده کنند، از این اندازه نسبت خوشحال خواهند شد و می توانند با این نسبت طول به عرض در صفحه نمایش، ویدیوها و بازی های خود را مشاهده کرده و یا بازی های خود را انجام دهند. پیش بینی شده که یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ برای تامین قدرت این گوشی به کار رفته باشد. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگا بایت و رم آن ۶ گیگا بایت است و بنابراین کاربر می تواند مدارک و تصاویر بسیار زیادی را در گوشی خود ذخیره کند.

دوربین سه گانه ای در پنل پشتی این گوشی خودنمایی می کند. دوربین در سمت چپ پنل پشتی جای گرفته است. حسگر اثر انگشت در بالای صفحه نمایش کار گذاشته شده و بدین ترتیب مشخص می شود که با گوشی های هوشمند چندان تفاوتی ندارد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را سرپا نگاه داشته است و با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات خیلی زود شارژ می شود.

در حال حاضر سونی اکسپریا ۱ مشخصات و ویژگی های خاص و قدرتمندی دارد و به طور یقین سونی اکسپریا ۲ باید نسبت به سونی اکسپریا ۱ قوی تر باشد تا بتواند در تعداد بالا فروخته شود. اندازه صفحه نمایش ۵/۶ اینچ با رزولوشن ۴k  بوده و گلس گوریلا گلس آخرین لایه ای است که روی آن کشیده شده است. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت خاص این گوشی را تامین می کند و این قدرت را نسبت به بقیه گوشی ها متفاوت تر می کند. این گوشی زیبا و هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایت و رم ۶۴ گیگا بایت به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین سه گانه و رم ۶ گیگا بایت و باتری ۳۳۳۰ میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هستند.این گوشی هنوز در بازار گوشی آمریکا عرضه نشده است و مشخص نیست که چه زمانی در این منطقه از جهان عرضه خواهد شد. هنوز تاریخی برای عرضه و رونمایی این گوشی مشخص نشده است و باید منتظر بمانیم تا شرکت تاریخ رونمایی این گوشی را مشخص کرده و در همان تاریخ دوستداران گوشی های خود را شگفت زده کند.

انتظار می رود که این گوشی نسبت به گوشی اکسپریا ۱ بسیار قوی تر باشد و قابلیت های دیگری هم به گوشی اضافه شده و باعث شود که قدرتمند تر و کاربردی تر باشد. در هر حال گوشی سونی اکسپریا ۲ محصول جدید شرکت سونی است که به طور یقین نسبت به گوشی سونی اکسپریا ۱ قوی تر و خاص تر خواهد بود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا