اخبار

انتشار مجدد بروزسانی اندروید Oreo برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج آغاز شد

آپدیت اندروید Oreo برای Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge مشکلاتی را ایجاد کرده بود که در نتیجه سامسونگ مجبور شد عرضه این بروزرسانی را متوقف کند. حال با رفع این مشکل، انتشار آپدیت اندروید ۸.۰ برای این دو دستگاه مجددا شروع شده است. همراه موبایلستان باشید.
چند هفته پیش بود که کمپانی سامسونگ بروزرسانی نسخه ۸.۰ از اندروید Oreo را برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge منتشر کرد. اما در چند روز گذشته به دلیل مشکلاتی که این بروزرسانی در دستگاه‌های مذکور ایجاد کرده بود، عرضه آپدیت متوقف شد تا سامسونگ بعد از رفع ایراد این نسخه مجددا آن را عرضه کند.

مطالب مرتبط:

بروزرسانی اندروید Oreo برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باعث شده بود که کاربران بعد از شروع بروزرسانی با رستارت‌های متناوب رو به رو شوند و عملا دیگر چندان قادر به استفاده از دستگاه‌شان نبودند. با این حال سامسونگ بعد از بررسی این مشکل توانسته آن را رفع کند و اکنون شاهد شروع عرضه مجدد این آپدیت هستیم.
صبح امروز سامسونگ تایید کرد که انتشار آپدیت Oreo برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را شروع کرده است. البته اگر دستگاه شما این نسخه را دریافت نکرده باید به سراغ ورژن جدید FirmWare با کد G930FXXU2ERE8 یا G935FXXU2ERE8 بروید.
اندروید 8.0
حال کاربران این دو پرچم‌دار قدیمی می‌توانند در کنار اندروید ۸.۰ و سامسونگ Experience 9.0 پچ امنیتی ماه آوریل را نیز روی دستگاه‌شان نصب کنند. تمام این بروزرسانی‌ها در داخل بسته آپدیت مذکور قرار دارند. اگر شما از جمله کاربرانی هستید که قبلا دستگاه‌تان را بروزرسانی کرده بودید و با مشکل رستارت مواجه بودید، می‌توانید با استفاده از بروزرسانی مربوطه، مشکل دستگاه‌تان را رفع کنید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا