اخبار

انتشار iOS نسخه ۱۰٫۳ پیش از عرضه رسمی

انتشار iOS نسخه ۱۰٫۳ پیش از عرضه رسمی

iOS

کمپانی اپل درست دو هفته بعد از انتشار نسخه قبلی سیستم عامل iOS، نسخه iOS 10.3 بتا ۳ را برای توسعه دهندگان خود منتشر کرد. این نسخه از این سیستم عامل بر روی اینترنت و همچنین مرکز توسعه اپل (Apple’s Developer Center) موجود است.

اصلی‌ترین به‌روزرسانی مربوط به این نسخه از iOS افزودن موسیقی به دارندگان ایرپادها است. همچنین نرم‌افزار ردیاب آیفون نیز به نحوی به‌روزرسانی شده است که کاربران با کمک آن می‌توانند آخرین موقعیت مکانی ایرپاد گم شده خود را گزارش داده و آن را بیابند.

یکی از ویژگی‌های جالب و جدید افزوده شده به این نسخه از iOS بخش App Compatibility است که می‌توان در بخش تنظیمات به آن دسترسی پیدا کرد. در این بخش کاربران می‌توانند نرم‌افزارهایی که ممکن است با نسخه آینده iOS همخوانی نداشته باشند را بیابند.

شایان‌ذکر است که بسیاری از کاربران اپل به خاطر عرضه این نسخه از سیستم عامل شرکت محبوب خود هیجان زده هستند زیرا شایعات فراوانی درباره بهبود کاربری سیستم‌های تحت کنترل این سیستم عامل به گوش می‌رسند.

این تغییرات به همراه چند تغییر جزئی دیگر احتمال عدم کارکرد نرم‌افزارهای ۳۲ بیتی را در iOS 11 بالا می‌برند. البته اپل در آغاز ماه فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام کرده بود بهتر است تمام نرم‌افزارهای ثبت نام شده نسخه ۶۴ بیتی خود را نیز ارائه کنند.

با این وجود همچنان ممکن است شاهد تغییراتی بزرگ در محصول نهایی باشیم و اپل قصد دارد تا با دریافت بازخورد توسعه دهندگان از این نسخه به سراغ بهینه‌سازی سیستم عامل خود برای عرضه نهایی به مشتریان برود.

در صورتی که شما نیز یک توسعه‌دهنده نرم‌افزاری یا فردی علاقه‌مند به کار حرفه‌ای با سیستم عامل‌ها هستید نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اپل یا جستجوی نام این سیستم عامل و نسخه دقیق آن در موتورهای جستجو، به آن دسترسی پیدا نمایید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا