اخبار

اندازه گیری عمق توسط دوربین دوگانه ایزوسل سامسونگ

به تازگی سامسونگ توانسته ۴ مدل جدید از دوربین های هوشمند خود را معرفی کنداین ۴ مدل ایزوسل برایت،  دوآل،  فست و اسلیم نام دارند. پیش‌بینی شده است که این شرکت در گوشی گلکسی نوت ۸ از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ شانگهای، یک سری از ویژگی‌های دوربین‌های دوگانه‌ی ایزوسل خود را به نمایش گذاشت. حالا تعدادی قابلیت جدید مربوط به این نوع دوربین‌ها در اسناد رسمی سامسونگ اضافه شده است.
یکی از مواردی که در این دوربین های جدید سامسونگ به کار رفته است قابلیت تشخیص عمق تصاویر است. گفته می‌شود سنسورهای دوربین ایزوسل تمام این ویژگی‌ها را دارند و ممکن است برخی از این قابلیت‌ها را در فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۸ سامسونگ نیز مشاهده کنیم. تشخیص عمق باعث می‌شود پس‌زمینه‌ی سوژه‌ها در تصاویر به حالت محو (افکت بوکه) درآیند. بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۸ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و امکان بزرگ‌نمایی ۳ برابری را هم ارائه خواهد داد.
هم اکنون گوشی های بالارده سامسونگ از دوربین های ایزوسل سونی استفاده می کنند. اما انتظار داریم فبلت رده‌بالای بعدی سامسونگ در ماه آگوست معرفی و در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود؛ این یعنی گلکسی نوت ۸ پیش از آیفون ۷ اس و آیفون ۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا