اخبار

عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای اچ تی سی ۱۰

اندروید اوریو برای اچ تی سی ۱۰

اچ تی سی یکی از معدود کمپانی‌هایی است که سعی داشت تا به‌روزرسانی اندروید اوریو ۸ را بر روی تعداد زیادی از تلفن‌های همراه هوشمند خود عرضه کند. بااین‌حال متأسفانه تلفن همراه هوشمند اچ تی سی ۱۰ یکی از تلاش‌های ناموفق در این رابطه به‌حساب می‌آمد و امیدی برای عرضه اندروید اوریو ۸ برای آن نبود.
بااین‌وجود ماه گذشته کمپانی اچ تی سی فایل به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای کاربران اچ تی سی عرضه کرد اما عرضه آن بر روی نسخه‌های اچ تی سی ۱۰ به‌صورت مستقیم انجام نشد. البته به نظر می‌رسد که هم‌اکنون شرایط در حال تغییر است و بسیاری از کاربران اچ تی سی ۱۰ در ایالات‌متحده این به‌روزرسانی را به‌صورت مستقیم بر روی تلفن همراه خود دریافت کرده‌اند و تنها کاری که برای انجام این به‌روزرسانی باید انجام بدهند دانلود فایل نصبی و سپس نصب آن است.
بااین‌حال باید به یاد داشته باشید که این به‌روزرسانی از حجم بسیار زیادی برخوردار است و قبل از تلاش برای دانلود آن باید مطمئن شوید که حافظه داخلی خالی در تلفن همراه هوشمند خود دارد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده در این زمینه، حجم فایل به‌روزرسانی یادشده برابر با ۱٫۳۲ گیگابایت است و در کنار به‌روزرسانی اندروید ۸ برخی از بهینه‌سازی‌های سیستمی را نیز در درون خود جای داده است.
البته نکته‌ای که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است این است که به‌روزرسانی یادشده فعلاً تنها برای دستگاه‌های اچ تی سی ۱۰ آنلاک عرضه شده است ولی انتظار می‌رود که تلفن‌های همراه هوشمندی که بر روی یک اپراتور خاص لاک شده‌اند نیز به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند. بااین‌وجود هنوز در رابطه باعرضه بسته به‌روزرسانی یادشده برای کاربران کشورهای دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به سابقه اچ تی سی امیدواریم که این به‌روزرسانی به‌زودی برای تمامی کاربران اچ تی سی ۱۰ در سراسر جهان عرضه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا