اخبار

اندروید مارشملو اواسط اسفند ماه برای +Xperia Z3 منتشر می شود

انتظار برای عرضه آپدیت های سیستم عامل اندروید برای کاربرانی که صاحب موبایل و تبلت هایی غیر از برند نکسوس هستند، همواره سخت و طولانی بوده است، چرا که شرکت های سازنده چندان در ارائه این بروزرسانی های برای محصولات خود سریع عمل نمی کنند.
با آن که از رونمایی اندروید مارشملو توسط گوگل مدت زمان قابل توجهی می گذرد، اما هنوز کمتر از ۱ درصد از ابزارهای اندرویدی به آن آپدیت شده اند.
حال به نظر می رسد که این انتظار، دست کم برای برخی از کاربران موبایل ها و تبلت های سونی پایان خواهد یافت، چون شعبه سونی در انگلیس توسط حساب توییتر خود اعلام کرده که قرار است اندروید مارشملو از تاریخ ۷ مارس برای برخی محصولات این شرکت از راه برسد.
همانطور که در بالا گفتیم، در متن توییت از لفظ «قرار است» استفاده شده، این یعنی احتمال لغو یا تعویق آن نیز وجود دارد. همین مسئله نشان می دهد که خود سونی نیز از بابت آماده شدن این آپدیت در تاریخ مذکور مطمئن نیست.
ضمن این که این اعلام تنها از طریق یکی از شاخه های اروپایی سونی و آن هم برخی مدل های خاص انجام شده و هنوز مشخص نیست که اندروید مارشملو کی قرار است برای سایر نقاط دنیا و دیگر مدل ها عرضه شود.
 
منبع : فون آرنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا