اخبار

اندروید M بهینه تر شده و از پورت USB Type-C پشتیبانی می کند

گوگل در کنفرانس اختصاصی I/O اعلام کرد که سیستم عامل اندروید M از پورت یو اس بی نوع C پشتیبانی می کند و همچنین عملکرد آن به شیوه‌ای فوق‌العاده دقیق بهینه‌سازی شده و این موضوع میزان مصرف انرژی دستگاه را کاهش می‌دهد.
گوگل اعلام کرده که تدابیر ویژه‌ و برنامه‌ریزی شده در اندروید M به گونه‌ایست که در حین عدم استفاده از دستگاه اندرویدی میزان مصرف انرژی باتری آن به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. گوگل رسما بهینه‌سازی صورت گرفته را به عنوان “طرحی نو در سیستم عامل اندروید و عاملی قابل توجه به منظور افزایش توان شارژدهی باتری دستگاه‌های هوشمند” خطاب کرده است.
در طول کنفرانس، گوگل نمایشی از عملکرد وضعیت “آماده به کار” یا “Standby” نکسوس ۹ مجهز به سیستم عامل اندروید M را نشان داد. نکسوس ۹ توانست در این وضعیت چیزی در حدود دو برابر وضعیت کنونی خود دوام داشته باشد.
در مورد قابلیت USB-C هم جای تعجبی وجود ندارد که پشتیبانی از آن به اندروید M اضافه شده. پیش از این اپل از این نوع پورت یو اس پی پیشتاز در لپ‌تاپ‌های جدید خود بهره گرفته و حال نوبت به گوگل و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی مبتنی بر سیستم عامل اندروید M رسیده است.
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا