اخبار

اندروید N دکمه های گیج کننده بلوتوث و وای فای را از آخرین پیش نمایش توسعه دهندگان حذف کرد

چند روز پیش باخبر شدیم که گوگل یک تصمیم غیر معمول گرفته و روش خاموش و روشن کردن بلوتوث و وای فای را در پنل نوتیفیکیشن ها یا همان تنظیمات سریع تغییر داده است. پیش از این کاربران باید آیکون بلوتوث و وای فای را لمس می کردند تا هر یک از این قابلیت ها را فعال یا غیر فعال کنند. اما هیچ یک از مردم با این ایده جدید موافق نبودند و گزارش های ردیابی مشکلات سیستم، از شکایات کاربران سریز شد.
خوشبختانه گوگل سابقه خوبی در گوش دادن به نظرات کاربران خود دارد. بعد از گذشت تنها چهار روز از ایجاد این تغییر و دریافت بیش از ۱۵۰۰ شکایت، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد کاربری دکمه های وای فای و بلوتوث را در پنل نوتیفیکیشن ها تغییر دهد تا شبیه به همان دکمه های قبلی شوند.
البته کاربران تا عرضه نسخه بعدی پیش نمایش اندروید N که مخصوص توسعه دهندگان است، این تغییر را نخواهند دید اما دانستن اینکه توسعه دهندگان به فیدبک ها و نظرات کاربران به خوبی پاسخ می دهند بسیار دلچسب است. بنابراین از این پس افرادی که با تغییرات ایجاد شده موافق نبوده اند باید این دکمه های جدید بلوتوث و وای فای را کمی بیشتر تحمل کنند و یا به صورت موقت به اندروید مارشمالو بازگردند.
هنوز هم جنجال بر سر نام نسخه بعدی اندروید که با حرف N آغاز خواهد شد ادامه دارد و تا زمانی که گوگل نام رسمی آن را اعلام نکند ادامه خواهد داشت. نظر شما در مورد نام نسخه بعدی اندروید چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا