اخبار

انفجار آیفون ۷ پلاس در چین ؛ آیا پس از سامسونگ، نوبت به اپل رسیده است؟

اتفاقات تلخ گوشی گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)، سامسونگ را تا جایی پیش برد که مجبور به عذرخواهی از کاربران، جمع آوری نوت ۷ از بازار و حتی توقف فعالیت برند محبوب نوت شد. اما گویا این موضوع علاوه بر سامسونگ، گریبان دیگر سازندگان تلفن هوشمند را نیز گرفته است. در یکی از تازه‌ترین اتفاقات، خبرهایی از انفجار آیفون ۷ پلاس در چین منتشر شده که علاوه بر کاربران، مسوولین شرکت اپل را نیز نگران کرده است.
چند وقتی بود که خبری از انفجار گوشی‌های هوشمند به جز برند سامسونگ نشنیده بودیم. اما متاسفانه بالاخره این اتفاق افتاد. یکی از کاربران چینی که گوشی آیفون ۷ پلاس خود را به دست گرفته بود، در حال عبور از خیابان‌های یونان (Yunnan) واقع در کشور چین بود که ناگهان طی یک حادثه، تعادل وی به هم خورده و گوشی از دستانش رها شد و بر روی زمین افتاد. لحظاتی پس از این اتفاق، باتری گوشی شروع به داغ شدن می‌کند و ناگهان آتش می‌گیرد. بنا به گزارشات رسیده، انفجار آیفون ۷ پلاس ابتدا با خارج شدن دود از گوشی آغاز شد و سپس صفحه نمایش در هم شکست و از بدنه جدا شد. تصاویر انتهای مطلب، به خوبی این اتفاق را به نمایش گذاشته است.
این اولین باری نیست که یک گوشی آیفون ۷ آتش گرفته؛ همانطور که می‌دانید، تاکنون ۳ بار این اتفاق برای پرچمدار اپل افتاده است. اتفاق اول زمانی رخ داد که گوشی آیفون در جعبه قرار داشت و در حال حمل و رساندن به دست صاحبش بود. در انفجار دوم، در حالی کاربر در حال فیلمبرداری با استفاده از گوشی خود بود، ناگهان گوشی در دستانش آتش گرفت. اتفاق سوم نیز زمانی رخ داد که گوشی در ماشین بود و پس از انفجار، باعث آتش گرفتن ماشین نیز شد. اگر چه انفجار آیفون ۷ پلاس به بزرگی و گستردگی انفجار گلکسی نوت ۷ نبود، اما در هر صورت اپل باید به این موضوع اهمیت داده و با ذکر علت این اتفاقات، کاربرانش را نگرانی خارج کند.

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/iPhone-7-Plus-explodes-in-China_1.jpg

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/iPhone-7-Plus-explodes-in-China_2.jpg

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/iPhone-7-Plus-explodes-in-China_3.jpg

منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا