اخبار

انفجار گلکسی نوت ۷ دیگری در استرالیا ، دردسرهای note7 هنوز ادامه دارد !

انفجار گلکسی نوت ۷ یکبار دیگر حادثه آفرید؛ همانطور که می‌دانید مدتی از فراخوان عمومی سامسونگ درباره برگرداندن گلکسی نوت ۷ های خریداری شده می‌گذرد و این فراخوان علاوه بر فروشنده‌های متفرقه، شامل کاربران نوت ۷ نیز می‌شود. اما یکبار دیگر جدیدترین پرچمدار سامسونگ حین شارژ منفجر شده و خسارات زیادی به بار آورده است.
 
تا به امروز حدود ۲٫۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ روانه بازار شده است که سامسونگ تمامی آن‌ها را برای تعویض باتری فرا خوانده است. اما یک کاربر استرالیایی با سهل انگاری و عدم توجه به درخواست سامسونگ، به استفاده از تلفن هوشمند خود ادامه داده است. باتری تلفن هوشمند این کاربر محصول کمپانی SDI سامسونگ بوده که احتمال انفجار آن بسیار بالا تخمین زده می‌شود.
 
نحوه انفجار دقیقا مشابه انفجار قبلی گلکسی نوت ۷ صورت گرفته است. کاربر استرالیایی پس از اتصال شارژر و کابل اصلی گلکسی نوت ۷ به دستگاه، روانه اتاق خواب واقع در هتل می‌شود اما پس از مدتی دمای دستگاه به شدت بالا رفته و نهایتا منجر به انفجار باتری می‌شود. این انفجار خسارتی معادل ۱۳۸۰ دلار به هتل وارد کرده ولی خوشبختانه آسیب چندانی به کاربر نرسیده و تنها یک انگشت او دچار سوختگی شده است. گفتنی است مبلغ خسارت هتل توسط سامسونگ پرداخته خواهد شد.
 
جالب است بدانید کاربر استرالیایی از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ اطلاع داشته اما به دلیل کارکرد مناسب تلفن همراهش، اهمیتی برای فراخوان سامسونگ قائل نشده است. توجه داشته باشید حتی اگر گلکسی نوت ۷ شما به خوبی کار کند، دلیلی بر سالم بودن باتری دستگاه نخواهد بود و بایستی آن را به نمایندگی‌های سامسونگ مرجوع کنید. البته در مورد کاربرانی که جدیدترین پرچمدار کره‌ای ها را از چین، هنگ کنگ و ماکائو خریداری کرده‌اند نگرانی وجود ندارد، چرا که باتری این سری از محصولات کره ای ها توسط تامین کننده دیگری به تولید رسیده است. پیش تر درباره نحوه تشخیص نوع باتری گلکسی نوت ۷ نیز مطلبی منتشر کرده بودیم که می‌توانید از این طریق به میزان خطرناک بودن دیوایستان پی ببرید.
 

گلکسی نوت 7

گلکسی نوت 7

گلکسی نوت 7

گلکسی نوت 7

منبعPhoneArena

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا