اخبارلوازم خانگی

انقلابی بزرگ با تلوزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون‌ های جدید و استثنایی QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند.  Sasmung امسال در سه سری Q7، Q8 و Q9 به بازار عرضه می‌شوند و عصر جدیدی را در صنعت نمایشگرهای تصویری آغاز خواهند کرد.
رئیس بخش تجارت نمایشگرهای تصویری سامسونگ الکترونیکس در مورد این تلوزیون ها میگوید:

سال ۲۰۱۷ سالی مهم در صنعت نمایشگرهای تصویری خواهد بود و عصر QLED با پیشروی سامسونگ آغاز شده است. با ظهور تلویزیون‌های QLED، ما واقعی‌ترین تصاویر را روی نمایشگر نشان خواهیم داد. ما موفق شدیم مشکلات موجود در تجربه بصری و نیازهای کاربران را تشخیص دهیم و در چند سال گذشته آن‌ها را حل کنیم. این موضوع سبب شده تا امروز بتوانیم ارزش‌های بنیادی تلویزیون‌ها را باز تعریف کنیم.

مهمترین ویژگی این تلوزیون ها که مصرف‌کنندگان  به آن توجه می‌کنند کیفیت تصویر آن است. تلویزیون‌ های QLED سامسونگ علاوه بر تمرکز بر روی بازار که صرفا به افزایش سایز توجه می‌کنند، یک قدم جلوتر بوده و کیفیت متفاوتی را ارائه می‌کند. تلویزیون‌ های جدید سامسونگ به طور چشم‌گیری از لحاظ به نمایش گذاشتن رنگ‌ها بهبود یافته‌اند و به طور دقیقی رنگ‌های DCI-P3 را نمایش می‌دهند. به عبارت دیگر تلویزیون‌ های QLED‌ سامسونگ می‌توانند صد در صد رنگ‌ها را باز تولید کنند. این بدان معنی است که این تلویزیون‌ها قادر هستند تا تمام رنگ‌ها را در هر سطحی از روشنایی به نمایش بگذارند؛ حتی وقتی که روشنایی QLED در بالاترین حد خود که بین هزار و پانصد تا ۲ هزار نیت است.
همچنین سرویس دیگری روی تلویزیون هوشمند خود ارائه می‌دهد که «سرویس ورزشی» نام دارد. این سرویس خلاصه‌ اخبار تیم‌های موردعلاقه کاربر را به او نمایش می‌دهد و هم‌چنین می‌تواند در جریان نتایج اخیر و بازی‌های آینده تیم‌های محبوبش قرار بگیرد. علاوه بر سرویس ورزشی، «سرویس موسیقی» نیز حضور دارد که می‌تواند موزیک‌هایی که به صورت زنده از تلویزیون‌ در حال پخش هستند را شناسایی کند و در اختیار کاربر قرار دهد تا در آینده به آن گوش دهد. البته این‌ها تنها بخشی از سرویس‌های ویژه‌ی تلویزیون‌ های QLED سامسونگ است که قدمی در جهت بهتر شدن زندگی کاربر و لذت بردن هرچه بیشتر او هنگام تماشای برنامه‌های دلخواهش برداشته است.
QLED

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا