اخبار

انویدیا نسخه ارزانتر تبلت ویژه بازی خود با نام Shield Tablet K1 را معرفی کرد.

پس از گذشت ۱۶ ماه از عرضه تبلت شیلد، شرکت انویدیا با اعمالی تغییراتی از تبلت جدید Sheild Tablet K1 رونمایی کرد.
از نظر تجهیزات سخت‌افزاری در قسمت بیرونی، تشابه زیادی میان این دو نسخه جدید و قدیمی تبلت‌های انویدیا وجود دارد و البته در زمینه صفحه‌نمایش و دیگر تجهیزات داخلی نیز تفاوتی مشاهده نمی‌شود. یکی از موارد اصلی تغییر یافته، عرضه این تبلت با قیمت ۱۹۹ دلار است.
این قیمت، ۱۰۰ دلار پایین‌تر از قیمت درنظر گرفته شده برای Sheild Tablet اصلی، در زمان معرفی آن است. این در حالی است که تنها شاهد تغییراتی جزئی هستیم. در تبلت جدید انویدیا خبری از شارژر و یا کابل یو‌اس‌بی همراه در جعبه نخواهد بود و این شرکت قید قراردادن یک قلم مخصوص را نیز زده است.
با این وجود موارد یاشده نمی‌توانند مشکلی جدی برای کاربرانی که به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی با قیمت مناسب هستند به‌شمار آید. با این اوصاف کاربران می‌توانند در قبال پرداخت هزینه کمتر، گزینه‌‌هایی مانند کاور ویژه ۳۹ دلاری و کنترلر این تبلت با قیمت ۵۹ دلار را نیز که دو تجهیز سخت‌افزاری جانبی اساسی برای این تبلت با مقاصد بازی‌های ویدئویی است را نیز درنظر بگیرند.
بهره‌گیری از تراشه تگرا K1، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (به همراه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی) در تبلت جدید (مشخصاتی مشابه با نسخه پیشین) در کنار سیستم‌عامل ‌اندروید ۵٫۱٫۱ و صفحه‌نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مطمئنا عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
از امروز در آمریکا، کانادا و اروپا (شامل بریتانیا، فرانسه و آلمان) عرضه خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا