اخبار

اولین تصاویر رسمی مربوط به Huawei P9

معرفی هواوی P9 در تاریخ ۶ آوریل تقریباً قطعیست و با توجه به اخبار منتشر شده در روزهای اخیر انتظار می رود که سه یا چهار عضو از خانواده جدید محصولات هواوی در این رویداد به معرض نمایش در آیند.
 
تا به امروز تصاویر متعددی منسوب به این موبایل منتشر شده و در آخرین مورد حتی تصویری از این دیوایس در دست مدیر عامل کمپانی هواوی نیز در رسانه های خبری دیده شده است. حال تصاویری که از فاصله ای بسیار کم از این دیوایس گرفته شده و هر یک فقط بر روی موضوعی خاص تأکید دارند از وبسایت هواوی استخراج شده اند.
 
در کنار آنها هم شمارشگر معکوسی خبر از زمان باقیمانده تا تاریخ ۶ آوریل و ساعت برگزاری مراسم معرفی می دهد. بر اساس این تصاویر ترکیب دوربین دو گانه به تأیید نهایی می رسد و به نظر می آید که هشتگ #OO هم نهایتاً به همین موضوع اشاره داشته است.
 
حسگر اثر انگشت هم با توجه به تصویر جدید مربعی شکل با گوشه های قوس دار خواهد بود و نه دایره ای شکل که در برخی تصاویر اولیه دیده می شد، هر چند ممکن است در مدل های مختلف از طرح های متفاوتی استفاده شده باشد. تصویر کلوزاپ مربوط به گوشه قاب فلزی دیوایس هم طرحی شبیه به Note 4 را نشان می دهد.
 

Gallery2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا