اخبار

اولین تصاویر واقعی گلکسی اس ۷ سامسونگ لو رفت

هنوز تقریبا چند هفته‌ای به ۲۰۱۶ MWC مانده تا سامسونگ بخواهد از جدیدترین نسل گوشی‌های خود رونمایی کند، اما به‌تازگی تصاویر واقعی از گوشی گلکسی S7 منتشر شده که زودتر از کنفرانس خبری سامسونگ به ما نشان می‌دهد که موبایل جدید سامسونگ چه ظاهری خواهد داشت.
تاکنون چندین تصویر رندر از گوشی گلکسی S7 مشاهده کردیم، و امروز نیز تصاویری در فضای مجازی قرار گرفته که دقیقا به ما نشان خواهد داد که گوشی جدید سامسونگ چگونه است.
البته به لطف اخباری که در گذشته منتشر شده بود، ما اطلاعات زیادی در مورد دو گوشی نسل بعدی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) به دست آورده‌ایم. قرار است که این دو محصول سامسونگ در بازار چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه شده و در باقی نقاط جهان از یک تراشه‌ی فوق مدرن Exynos 8890 استفاده کنند.
همچنین درون آن‌ها از ۴ گیگابایت رم، و یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که این دوربین از سنسور جدید BRITECELL ساخت سامسونگ بهره می‌برد. گوشی گلکسی S7 Edge دارای صفحه‌ی ۵.۵ اینچی منحنی بوده و این در حالی است که مدل استاندارد گوشی گلکسی S7 از یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی استفاده خواهد کرد.
از تصاویر و رندرهای منتشر شده نیز می‌توان گفت که این دو گوشی نسل جدید شباهت زیادی به مدل‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge خواهند داشت. هرچند برآمدگی دوربین در این مدل‌ها نسبت به اجداد خود کاهش یافته و همچنین از درگاه USB نوع C در آن‌ها استفاده می‌گردد. در تصاویر می‌توان به این امر پی برد که لبه‌های دور گوشی از انحنای بیشتری نسبت به نسل گذشته بهره می‌برند.
با تصویر واقعی از گلکسی S7 آشنا شوید! ۳
در مورد تصاویر باید بگویم که به نظر معتبر و واقعی می‌رسد، ماژول دوربین همرنگ با خود گوشی بوده که سامسونگ این کار را در سال ۲۰۱۵ نیز در پرچم‌داران خود انجام داده است. البته به نظر نمی‌رسد که پشت گوشی از شیشه ساخته شده باشد و احتمالا دلیل آن نیز نمونه‌ی اولیه بودن گوشی است. همچنین گفته شده که قاب گوشی از جنس منیزیوم بوده و خبری از قاب آلومینیومی نخواهد بود.
طبق گفته‌ی منبع مدل Exynos گوشی چه از نظر پردازنده‌ی مرکزی و چه پردازنده‌ی گرافیکی در حدود ۱۵ درصد عمل‌کرد بهتری نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد داشت. این گوشی همراه با صدای باکیفیت DAC خواهد بود، همچنین باتری آن نیز می‌تواند در ۳۰ دقیقه از صفر به ۸۰ درصد شارژ برسد که رقمی شگفت انگیز است.
گلکسی S7 بار دیگر ضد آب بوده و همچنین گفته شده که ۷۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. گلکسی S7 Edge نیز ۸۹۰ دلار فروخته خواهد شد که کمی قیمت آن‌ها بالا به نظر می‌رسد.
با تصویر واقعی از گلکسی S7 آشنا شوید! ۲
در تصویر بالا، گوشی گلکسی S7 Edge را مشاهده می‌کنید که در تست AnTuTu توانسته به امتیاز ۱۳۴,۷۰۴ برسد.
با تصویر واقعی از گلکسی S7 آشنا شوید! ۱
این تصویر نیز که از کناره‌ی گوشی گرفته شده نشان می‌دهد که ماژول دوربین تنها اندکی (۰.۸ میلی‌متر) با سطح پشت گوشی فاصله داشته و از برآمدگی کمی بهره می‌برد.
به نظر می‌رسد یک دستگاه دیگر نیز وجود دارد که به آن Gear 360 گفته می‌شود و به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این محصول در کنفرانس خبری سامسونگ خواهیم بود. این دستگاه یک دوربین کروی فشرده است که دارای دو لنر ۱۸۰ درجه‌ای، باتری درون ساختی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، و پشتیبانی از بولوتوث برای برقراری ارتباط با گوشی‌ شماست. این دوربین همچنین از قابلیت‌هایی که می‌توان در دوربین‌های قدرتمند یافت مانند HDR و دیگر امکانات بوده تا بتواند با آن‌ها رقابت کند.
همانطور که می‌دانید قرار است سامسونگ در ۲۱ فوریه مصادف با دوم اسفند کنفرانس خبری خود را قبل از رویداد بزرگ MWC 2016 برگزار کند. ما نیز قصد داریم شما را از تمام حواشی این کنفرانس مطلع سازیم پس با ما مانند همیشه همراه باشید.
منبع: ۹to5google ، sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا