اخبار

اولین تصویر منتسب به نسل چهارم Moto X موتورولا منتشر شد

اخیراً تصویری منتسب به نسل چهارم گوشی‌هوشمند Moto X شرکت موتورولا که چندی است گفته می‌شود این شرکت روی تولید آن کار می‌کند به بیرون درز کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که موتورولا در ساخت بدنه این دستگاه از فلز استفاده کرده که این متریال تمام بدنه‌ آن را احاطه و همین مسئله موجب شده تا نسل چهارم Moto X از نسل فعلی آن کاملاً متفاوت گردد.
 
gsmarena_002
 
در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید موتورولا هیچ اطلاعاتی در اختیار نیست؛ اما با توجه به تصویر کاملاً مشهود است که این شرکت مکان قرارگیری دوربین اصلی دستگاه را دستخوش تغییراتی کرده است و دوربین حالا با یک شیشه کاملاً بزرگ محافظت می‌شود. روی شیشه محافظ دوربین فلاش ال‌ای‌دی دوگانه به همراه لوگوی سری Moto شرکت موتورولا به چشم می‌خورد و کمی پایین‌تر از آن لوگوی اصلی این شرکت قرار گرفته است.
پنجره مشبک اسپیکرهای نسل چهارم Moto X در قاب پشتی و زیر لوگوی اصلی شرکت قرار گرفته که البته هنوز مشخص نیست که آیا این اسپیکرها استریو خواهند بود یا خیر.
احتمال می‌رود که لبه‌های بالا و پایین دستگاه برای عملکرد خوب آنتن آن از جنس پلاستیک ساخته شده باشد. گفتنی است موتورولا علی‌رغم به‌کارگیری المان‌های جدید در این گوشی، طراحی کلی خود در نسل گوشی‌های Moto برای گوشه‌ها و لبه‌های دستگاه را دست‌نخورده باقی گذاشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا