اخبار

اولین تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی فاش شد

تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی به نام بلک شارک (Black Shark) فاش شد. این تصویر طراحی جالب توجه محصول را نشان می دهد.
در پایان فروردین ماه نیز همچون ۱ ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی های بسیار عالی و جذاب و دیدنی خواهیم بود. از امروز تا آخر فروردین ماه حدودا ۱۰ گوشی مختلف از شرکت های چینی معرفی خواهند شد که به نظر می رسد بهترین آن ها آنر ۱۰ و گوشی گیمینگ شیائومی باشد. امارتیزان نوت ۳ نیز دیگر گوشی است که در این چند روز رونمایی می شود.
البته از شرکت های دیگر مثل سونی و میزو نیز انتظار داریم که طی حد اقل ۲ هفته آینده از گوشی های جدید خود پرده برداری کنند. در حالی که شیائومی خودش را برای رونمایی از نخستین گوشی گیمینگ خود آماده می‌کند، امروز اولین تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی به نام بلک شارک (Black Shark) فاش شد. این تصویر طراحی جالب توجه محصول را نشان می دهد. در پایان فروردین ماه نیز همچون ۱ ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی های بسیار عالی و جذاب و دیدنی خواهیم بودواقعی منتشر شد. شیائومی سرمایه گذاری عظیمی را بر روی گوشی مخصوص بازی Black Sharp خود انجام داده است و انتظارها نیز از این محصول زیاد است.
البته چیزی که در تصویر مشخص است نمایانگر خود گوشی گیمینگ شیائومی است و به طور قطع می توان در این مورد نظر داد. اما شرکت شیائومی هنوز آن را تکذیب  و یا تایید نکرده است.
اولین تصویر واقعی از گوشی گیمینگ شیائومی
شما می‌توانید لوگو بلک شارک را در قسمت بالای قاب پشتی گوشی در تصویر مشاهده کنید. همچنین دوربین دوگانه با پیکربندی افقی و یک فلاش ال ای دی در کنار آن‌ها نیز کمی پایین‌تر از لوگو به چشم می‌خورد. اما جذاب‌ترین بخش این تصویر، یک کیت بلوتوث بزرگ جداشدنی است که در واقع ما نمی‌دانیم چه کمکی به ارائه تجربه گیمینگ بهتر خواهد داشت.
طبق اخبار به دست رسیده و شیاعات پیرامون بلک شارک نمایشگر تمام صفحه اولد با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و اسکنر اثر انگشت جلویی ، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵  با ۶/۸ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت در اختیار دارد. رابط کاربری این گوشی مبتنی بر اندروید ۸ اوریو بوده و از تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 نیز بهره می‌برد. اما متاسفانه قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا