اخبار

اولین عکس گرفته شده با گوشی هوشمند وان پلاس ۵

شرکت وان پلاس تصاویری را منتشر کرد که نشان می دهد این تصویر توسط گوشی وان پلاس ۵ گرفته شده. این امر زمانی تحقق یافت که خبر رسید شرکت وان پلاس قرار داد خود را با شرکت DxO برای طراحی دوربین وان پلاس ۵ تکمیل کرده است. تصویر زیر در اکانت توییتر کمپانی وان‌پلاس منتشر شده و از کاربران خواسته شده تا حدس بزنند کدام تصویر توسط دوربین گوشی وان‌پلاس ۵ عکسبرداری شده است.
وان پلاس 5با این که حدس این تصویر زیاد هم سخت نیست اما باید به این نکته توجه کنیم که تصاویر از آن چیزی که در فضای مجازی می بینید واقعی تر هستند! زیرا وان‌پلاس نسخه‌ای با رزولوشن بالاتر از این تصویر را منتشر نکرده، اما مشخص است که هدف از انتشار این تصویر نشان دادن توانایی دوربین این گوشی جهت عکس‌ برداری در شرایط نور کم بوده‌ است. بنابر گزارش‌های غیر رسمی، وان‌پلاس ۵ به یک دوربین دوگانه مشابه دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس مجهز خواهد بود. با این حال مشخص نیست این دوربین از قابلیت بزرگنمایی اوپتیکال بهره‌مند است یا خیر.
گوشی وان‌پلاس ۵ تابستان امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. تاکنون تایید شده که این محصول دارای سنسور اثرانگشت در قسمت جلو گوشی است و به پردازنده‌ی رده‌بالای اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا