اخبار

اولین محصول ۵جی آنر در راه است

آنر یکی از زیربرند های شرکت هواوی می باشد که با طراحی محصولات جذاب با امکانات جذاب توانسته است که طرفداران خاص خود را پیدا کند. خبرهای رسیده از این شرکت حکایت از آن دارد که این آنر در نظر دارد که اولین گوشی هوشمند مجهز شده به نسل پنجم ارتباطات را روانه بازار کند. به این ترتیب این شرکت نیز پس از هواوی ، سامسونگ، Vivo، اوپو و لنوو به صورت رسمی به گروه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند پشتیبانی کننده از ۵G پیوست.

نسل پنجم ارتباطات این روزها یکی از بخش های تازه از بازار محسوب می شود که شرکت های مختلف زیرساختی و غیره در تلاش هستند که بتوانند با اشتراتژی های قدرتمند سهم بیشتری از آن را بدست آورده و به طبع سود بیشتری در کسب کنند. توسعه زیرساختی و تولید دیوایس های پشتیبانی کننده از آن به صورت موازی در حال پیشرفت بوده و شرکت های مختلف تولیدکننده گوشی های هوشمند نیز یک به یک در حال ورود به این بازار هستند. به دنبال این موضوع نیز براساس اطلاعات رسمی گوشی ۵G شرکت آنر در پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی از راه خواهد رسید.

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر اعلام کرده است که اگر چه هنوز توسعه نسل پنجم ارتباطات در چین به نسبت سایر کشورهای پیشرو با کندی روبرو است، ولی نیاز کاربران باعث شده است که این شرکت به فکر تولید گوشی هوشمند پشتیبانی کننده از ۵G بیوفتند. آقای مینگ به صورت خاص به کاربران کشورهای کره جنوبی و انگلستان اشاره کرده است. البته بنا بر آنچه که مدیرعامل شرکت گفته است، این گوشی هوشند قسمت پایینی نداشته و در صورتی که محصولی ارزان قیمت باشد نمی تواند که به مشخصات فنی درخور توجهی مجهز شود. چرا که آنر در نظر ندارد که اولین محصول خود را با سخت افزار ضعیفی راهی بازار کند که طبیعتا به کاهش عملکرد آن منجر خواهد شد.

در حال حاضر سه اپراتور همراه بزرگ در کشور چین، تعرفه خدمات خود را اعلام نکرده اند، اما به نظر می رسد که با توسعه خدمات ارائه شده در این بستر قیمت ارائه شده ان نیز کاهش یابد. همچنین آنر پیش بینی کرده است که فروش گوشی های هوشمند ۵G در سال آینده به میزان ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد. گفتنی است که تا به این لحظه سامسونگ و هواوی توانسته اند که نسخه ای پرچمدار خود را به این فناوری مجهز کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا