اخبار

اولین نمرات بازی Gears of War 4 منتشر شدند

انتشار بزرگترین عنوان انحصاری ایکس باکس در سال جاری نزدیک است و منتقدین نظر خود را درمورد این بازی اعلام کرده‌اند.
Gears of War 4، ادامه دهنده‌ی سری معروفی است که نسل پیشین بازی‌های تیراندازی را شکل داد. این بازی توسط استودیوی تازه تاسیسس «کوالیشن» (The Coalition) که توسط «راد فرگوسن» (Rod Fergusson) رهبری می‌شود، ساخته شده است.
داستان بازی ۲۵ سال پس از اتفاقات Gears of War 3 شکل می‌گیرد و در آن شما به عنوان جی.دی، پسر مارکوس فینیکس، رهبری گروه جدیدی را برای مبارزه با بیگانگان به عهده می‌گیرید. Gears of War 4 دو دشمن جدید به این سری معرفی می‌کند: ربات هایی به نام DeeBees و دشمن اصلی و خطرناک بازی که Swarm نامیده می‌شود.
این بازی محتوای فراوانی دارد که شامل بخش داستانی و کو-آپ ۱۰ ساعته، حالت Horde و یک بخش مالتی پلیر غنی می‌باشد. استودیوی سازنده نرخ فریم ریت ۳۰fps را برای بخش تک‌نفره و ۶۰fps را برای بخش مالتی پلیر در نظر گرفته که فریم ریت بسیار خوبی برای بخش آنلاین محسوب می‌شود.
همانند Halo 5، این بازی هم از سیستم کارت‌ها بهره می‌برد. هر کارت یک لباس، اسلحه یا مهارت (استفاده در حالت Horde) جدیدی را آزاد می‌کند. افزاینده XP، نشان‌های مختلف (در مالتی پلیر، پشت نام کاربری شما نمایش داده می‌شوند) و آیتم‌های با‌ارزش دیگری را می‌توان از این کارت‌ها به دست آورد.
Gears of War 4 از قابلیت Xbox Play Anywhere هم بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از آن بازی را به طور همزمان روی ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ تجربه کنید و با خرید یک نسخه، نسخه دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
 
نمرات بازی Gears of War 4 به شرح زیر هستند:

Polygon 90%

Game Informer 90%

PC Games N 90%

IGN 92%

News Ledge 90%

Venture Beat 87%

Destructoid 80%

Game Reactor 80%

Lazy Gamer 80%

Leadergamer 80%

Metro 80%

GameSpot 70%

Financial Post 70%

امتیاز متاکریتیک ۸۵%

لازم به ذکر است که بازی Gears of War 4 به تاریخ ۱۱ اکتبر (بیستم مهرماه) برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (فقط ویندوز ۱۰) انتشار خواهد یافت. خریداران نسخه Ultimate Edition نیز چهار روز زودتر (شانزدهم مهر) به این بازی دسترسی خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا