اخبار

اپراتورهای کره جنوبی پیشنهاد بازپرداخت هزینه گلکسی نوت ۷ را به کاربران دادند

همان طور که می دانید، پرچمدار سال ۲۰۱۶ میلادی غول تکنولوژی کره ای، گلکسی نوت ۷، با انفجار پیاپی باتری خود در هنگام شارژ، لکه ننگی بر پیشانی سامسونگ بر جای گذاشت.
سامسونگ پس از بالا گرفتن اعتراضات و افزایش گزارشات مبنی بر انفجار باتری گوشی های گلکسی نوت ۷ در هنگام شارژ در نهایت بیانیه ای رسمی مبنی بر جمع آوری این گوشی ها صادر کرد.
حال شنیده می شود که اپراتورهای بزرگ کره جنوبی از جمله SK Telecom، KT و LG Uplus همانند T-Mobile در ایالات متحده، به کاربران خود پیشنهاد بازپرداخت هزینه گلکسی نوت ۷ را نیز ارائه دادند.
براساس گزارشات واصله از این کشور آسیای شرقی، برنامه بازپرداخت هزینه این پرچمدار از تعطیلات آخر هفته گذشته آغاز شده و تا ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) ادامه خواهد داشت.
البته گزینه تعویض دستگاه های معیوب گلکسی نوت ۷ نیز وجود دارد و صاحبان این گوشی تا ماه مارس سال آینده میلادی فرصت دارند تا این دستگاه های معیوب را با دستگاه های سالم تعویض نمایند.
شنیده می شود که صاحبان کره ایِ گلکسی نوت ۷ بیشتر تمایل دارند گوشی خود را با نمونه سالم آن تعویض نمایند و علاقه چندانی به بازپرداخت هزینه توسط اپراتورها از خود نشان نداده اند.
 
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا