برنامه و بازی

اپلیکیشن اندرویدی کمپانی اپل با نام Move to iOS

آیا میخواهید اطلاعات گوشی اندرویدی خود را به گوشی یا تبلت اپل خود منتقل کنید ؟
Move to iOS اولین اپلیکیشن اندرویدی اپل به حساب می‌آید که قادر است تمامی اطلاعات شما را از یک گوشی اندرویدی، به آیفون جدیدتان منتقل کند.
مدت ها است که اندروید اپلیکیشن‌های مختلفی برای جلب توجه کاربران آی او اس و ویندوزفون طراحی و منتشر می کند که با هرچه آسان تر کردن انتقال اطلاعات به گوشی جدید اندرویدی، کاربران غیر اندرویدی را مورد هدف قرار داده است. ویندوزفون نیز مدتی قبل از این سیاست کاری استقبال کرد و اپلیکیشنی مخصوص برای انتقال از دیگر پلتفرم‌ها به ویندوزفون ساخت تا این سیستم عامل نیز، میانبری برای سوئیچ کردن سیستم عامل‌ها داشته باشد.
هم اکنون، بعد از مدت‌ها سرانجام اپل نیز پا به این عرصه گذاشته و با منتشر کردن اپلیکیشن اندرویدی Move to iOS ملیون‌ها کاربر اندرویدی را مورد هدف قرار داده است تا بتواند با هرچه آسان تر کردن این کوچ، اندرویدی‌ها و ویندوزفونی‌ها را ترغیب به استفاده از اکوسیستم خود کند. درواقع Move to iOS اولین اپلیکیشن اندرویدی این کمپانی به حساب می آید که امری جالب توجه بوده و نوید آن را می دهد که شاید همانند پروژه‌ی Garage مایکروسافت، در آینده اپلیکیشن‌های بیشتری را از سوی اپل برای گوشی‌های اندروید شاهد باشیم.

Move-to-iOS2

در Move to iOS شما قادر به انتقال مواردی همچون شماره تلفن ها، پیامک ها، عکس‌ها و ویدئوهای ثبت شده با دوربین، بوکمارک ها، اطلاعات تقویم و … خواهید بود و درواقع می توان گفت که هرچیزی که در اندروید برای شما مهم بوده است، می توانید به آسانی چند کلیک به آیفون جدید خود منتقل کنید. نکته‌ی جالب ماجرا نیز عدم نیاز به ارتباط اینترنتی برای انجام این انتقال است به طوری که با وصل شدن به یک شبکه‌ی WiFi یکسان، می توانید این اطلاعات را بین دو گوشی به اشتراک بگذارید. این عملکرد شبیه به اپلیکیشن Zapya یا ShareIT خواهد بود با این تفاوت که همه چیز را به طور خودکار به بخش‌های مربوطه منتقل خواهد کرد و همچنین نیازی به نصب بودن آن در گوشی مقابل نیست. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

download1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا