اخبار

اپلیکیشن Prisma رسما برای اندروید عرضه شد

پریسما یک اپلیکیشن بسیار هیجان انگیز است که کاربران IOS به سایر سیستم عامل ها برای این اپ حسابی فخر می فروختند، چون این نرم افزار برای اندروید موجود نبود. هفته ی پیش خبرهایی مبنی بر عرضه ی غیر رسمی این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید منتشر شده بود اما هم اکنون پریسما رسما برای اندروید عرضه و در حال حاضر در فروشگاه گوگل قابل دانلود است.
اگر تاکنون نام پریسما را نشنیده اید باید بدانید ایده این نرم افزار بسیار ساده است: پریسما یک فیلتر برای عکس ها است اما نکته جالب این نرم افزار این است که عکس های شما را به یک نقاشی تبدیل می کند. در واقع این اپ ۳۶ فیلتر را برای شما عرضه می کند که با هر کدام از آن ها شما می توانید عکس های خود را به یک نقاشی منحصر به فرد تبدیل کنید، هر کدام از این فیلتر ها تنظیم های بسیار دقیقی را برای تنظیم نور و روشنایی عکس ها در اختیار کاربران قرار می دهد. نرم افزار همچنین عکس های شما را به صورت خودکار به حالت مربع برش می دهد و یک لینک برای به اشتراک گذاری آن ها بر روی فیسبوک و اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد.
در یک استفاده کوتاه از این اپ پریسما جذاب به نظر می رسد، اما سرعت اعمال فیلتر ها پایین است و بعضی وقت ها هنگ می کند و برای کار کردن نیاز است چند بار روی آن ضربه بزنید. با ۳۶ فیلتر به نظر می رسد که مشاهده تمام این فیلتر ها بر روی یک عکس زمان زیادی را از شما بگیرد اما با یک بار استفاده متوجه خواهید شد که سرعت جا به جایی میان فیلترها برای مقایسه آن ها سرعت بالایی دارد.
 

 
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا