اخبار

اپل در حال کار بر روی ۵ نمونه اولیه آیفون ۷

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده ، اپل برای تولید آیفون ۷ در حال کار بر روی ۵ نمونه‌ی اولیه است.گفته شده که اپل به طور جداگانه ویژگی‌های جدیدی را بر روی این ۵ نمونه آزمایش می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، اپل در این نمونه‌ها قابلیت قراردادن درگاه یو‌اس‌بی Type-C را به همراه شارژ بی‌سیم آزمایش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مورد آزمایش قرار گرفته توسط اپل می‌توان به قراردادن حسگر اثر انگشت در درون نمایشگر گوشی، استفاده از تکنولوژی تاچ فشاری به صورت همزمان و دوربین دوگانه در پشت گوشی نام برد. علاوه بر موارد گفته شده، در این گزارش آمده است که اپل در حال آزمایش نمایشگر AMOLED بر روی آیفون‌های خود نیز است که البته عملی کردن این موضوع ممکن است تا سال ۲۰۱۹ به طول بینجامد.
 
با توجه به این که تنها سه ماه از عرضه‌ی رسمی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس گذشته است، زمان زیادی مانده تا اپل از آیفون بعدی خود رونمایی کند. از دیگر شایعات منتشر شده در مورد نسل بعدی آیفون‌های اپل می‌توان به ضد آب بودن گوشی و حذف درگاه ۳.۵۵ میلی‌متری صدا برای کاهش ضخامت گوشی و در نتیجه باریک‌تر شدن آن اشاره کرد. فاش کننده‌ی معروف محصولات اپل  Ming-Chi Kuo نیز بر این باور است که اپل در آیفون ۷ دو نسخه‌ی کاملا متفاوت را عرضه می‌کند. نسخه‌ی اول گوشی ۴.۷ اینچی با ۲ گیگابایت رم خواهد بود در حالی که نسخه‌ی دوم ۵.۵ اینچ خواهد داشت و ۳ گیگابایت رم در آن تعبیه خواهد شد. وی معتقد است هر دو نسخه از چیپست A10 اپل برخوردار خواهند بود.
 
همان‌طور که گفتیم زمان زیادی تا معرفی آیفون ۷ مانده و قطعا نمی‌توان از شایعات منتشر شده با قاطعیت صحبت کرد. فعلا باید منتظر ماند و دید از میان ویژگی‌های جدید اعلام شده کدام یک از آن‌ها را در آیفون ۷ مشاهده می‌کنیم. شما چه فکر می‌کنید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا