اخبار

اپل به مشکل کیفیت صدای بلوتوثی آیفون SE رسیدگی می کند

اپل چند هفته پیش از آیفون ۴ اینچی سال ۲۰۱۶ خود با نام آیفون SE رونمایی کرد و حالا ممکن است شما هم یکی از طرفداران این گوشی جمع و جور و پیشرفته شده باشید و احتمال زیاد منتظر هستید تا یک آیفون SE خریداری کنید. اما شاید بهتر باشد کمی بیشتر فکر کنید و کمی صبر کنید تا اپل بتواند به شکایت های کاربران درباره ضعیف بودن کیفیت صدای بلوتوثی این گوشی رسیدگی کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد.
براساس بسیاری از شکایات کاربران که به وب سایت پشتیبانی اپل ارسال شده، کیفیت صدای بلوتوثی آیفون SE در مواقعی که یک وسیله جانبی بلوتوثی به این دستگاه متصل می شود بسیار ضعیف تر از حد رضایت بخش است.
این مشکل آنقدر جدی ست که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن هدست های بلوتوثی، روی هدفون های داخل گوشی نیز تاثیر منفی می گذارد. به نظر می رسد که این مشکل آیفون های SE در بخش برقراری ارتباط با اسپیکرهای خودکار نیز دیده می شود. صدایی که به هنگام زنگ خوردن گوشی، صدای مسیریاب صوتی GPS و تماس های ویدیویی فیس تایم از این اسپیکرها پخش می شود، با یک صدای رباتیک و به دور از حالت طبیعی به اتمام می رسد اما همین صدا هنگامی که گوشی در حال پخش موزیک است، بدون هیچ مشکل خاصی اجرا می شود.
خوشبختانه هم اکنون تیم مهندسی اپل از این مشکل با خبر هستند و می توانند به زودی یک راه حل اساسی را برای این مشکل پیدا کنند و آن را به کاربران ارایه دهند. البته با تمام این اوصاف باید در نظر داشت که این مشکل نمی تواند تمام قابلیت های مثبت و کاربردی آیفون SE را زیر سوال ببرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا