اخبار

اپل نقص جدید موجود در آیفون ۷ را به صورت رایگان تعمیر می کند

اپل فقص جدید موجود در آیفون ۷ را به صورت رایگان تعمیر می کند

چندی پیش برخی از کاربران آیفون ۷ از وجود نقص فنی ویژه ای در تلفن همراه خود خبر دادند و آن هم مربوط به عدم نمایش نشان اتصال به دیتای موبایل در هنگامی بود که دستگاه واقعا به اینترنت همراه متصل شده بود. به این ترتیب کمپانی اپل در طی طرحی ویژه به برخی از کاربران آیفون ۷ که از این مشکل جدی در دستگاه خود رنج می‌برند، طرح تعمیر رایگان عرضه می دارد. لازم به ذکر است که در راستای این نقص بسیار جدی که تنها تعدادی محدود از دستگاه های آیفون ۷ را تحت تاثیر قرار داده است، هنگام اتصال به اینترنت همراه نشانی مبنی بر موفقیت آمیز بودن این عمل بر روی صفحه نمایش ظاهر نمی شود و کاربر احساس می کند که دستگاهش به اینترنت متصل نیست.
علاوه بر این اپل در این رابطه با اطلاعات تکمیلی خود اظهار داشته است که دستگاه‌هایی که از این مشکل رنج می‌برند از تاریخ سپتامبر ۲۰۱۶ تا فوریه ۲۰۱۸ و در آمریکا، چین، هنگ‌کنگ، ژاپن و ماکائو به فروش رسیده‌اند.
افرادی که در حال حاضر برای تعمیر این مشکل به تعمیرکاران اپل پول پرداخت کرده‌اند می‌توانند مطابق باسیاست‌های جدید کمپانی اپل پول خود را باز پس بگیرند. البته لازم به ذکر است که این برنامه و طرح جدید درواقع چهارمین طرح تعویض قطعه‌ای است که کمپانی اپل از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون برای رضایت مشتریان خود ارائه کرده است. برخی از شماره مدل‌ها در کشورهای دیگر نیز شامل این طرح می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به فهرست زیر اشاره کرد:
شماره مدل‌های چینی  A۱۶۶۰, A۱۷۸۰
شماره مدل‌های هنگ کنگ A۱۶۶۰
شماره مدل‌های ماکائویی A۱۶۶۰
شماره مدل‌های آمریکایی A ۱۶۶۰
شماره مدل‌های ژاپنی  A۱۷۷۹
اگر شماره مدل آیفون ۷ شما نیز در این لیست قرار دارد می‌توانید برای انجام سرویس رایگان تلفن خود با مقامات رسمی اپل تماس حاصل کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا