اخبار

اپل Tv با چیپست A10X و کیفیت ۴K فردا معرفی خواهد شد

به نظر می رسد که فردا اپل ، اپل TV را با چیپست A10X و کیفیت ۴K رونمایی خواهد کرد. احتمال می رود که این دستگاه ۳ گیگابایت رم داشته باشد.
نسل قبلی اپل Tv در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و ۲ گیگابایت رم داشت. حال با توجه به انتخاب پردازنده‌ی قدرتمند A10 که در مدل‌های جدید آیپد پرو نیز به کار گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود که اپل نقشه‌های زیادی برای مدل جدید ستاپ باکس خود در سر دارد. یکی از این برنامه‌ها احتمالاً گسترش محتوای ۴K است.
جالب اینجاست که توسعه دهندگان نیز می توانند از این پس برای توسعه بازی های آی او اس دست به سمت موتورهای بازی سازی قوی تر ببرند و از سیستم های گرافیکی قوی تری استفاده کنند. بازی‌های که احتمالا تجربه‌ی کاربری نزدیک به کنسول‌های مدرن رقیب را به کاربران ارائه خواهند داد.
وجود ۳ گیگابایت رم باعث می‌شود تا حافظه‌ی مورد نیاز برای استریم محتوای ۴K اچ‌دی‌آر در دسترس باشد. شایان ذکر است که انتظار داریم امکان پخش محتوای ۴K اچ‌دی‌آر در دسترس ارائه دهندگان محتوا در فروشگاه آیتونز و نیز ارائه دهندگان شخص‌ثالث قرار بگیرد. علاوه بر این اضافه شدن رم احتمالاً به برنامه‌های آینده‌ی اپل برای ارائه قابلیت‌های واقعیت افزوده در اپل تی‌وی نیز مرتبط است.
از مدت قبل مشخص شده که فریم‌ورک واقعیت افزوده‌ی اپل موسوم به ARKit، یکی از امکانات اصلی و مهم آیفون ۸ و آیفون ایکس اپل خواهد بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، اپل قصد دارد تا در رویداد روز ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) رسما از نسل جدید اپل تی‌وی، مدل جدید ساعت هوشمند اپل‌واچ و البته آیفون‌های جدید خود رونمایی به عمل آورد. رویداد مطبوعاتی اپل در سالن استیوجابز واقع در پارک اپل در کوپرتینو برگزار خواهد شد. تاکنون چندین مورد از جزئیات مربوط به آیفون X اپل بر اساس کد نسخه‌ی گلدن‌مستر آی‌اوای ۱۱ فاش شده است؛ بر همین اساس از جمله ویژگی‌های آیفون ایکس می‌توان به سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی، نوار وضعیت دو بخشی و پردازنده‌ی A11 اشاره کرد. علاوه بر این طراحی آیفون جدید اپل نیز بر اساس کد آی‌اواس ۱۱ گلدن‌مستر تقریبا تایید شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا