اخبار

اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو در تاریخ ۳۰ شهریورماه معرفی خواهد شد

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون پرچم‌دار مقرون به صرفه بعدی اچ تی سی، این شرکت سرانجام اعلام کرد که گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو در تاریخ ۳۰ شهریورماه معرفی خواهد شد.
این شرکت تایوانی همچنین تیزری در رابطه با قابلیت‌های اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو منتشر کرده که در آن به وفور از جمله “پیشرو باشد” استفاده شده است. البته بدون شک در جریان هستید که اصلی‌ترین ویژگی سری دیزایر این اچ تی سی بهره‌مندی از سخت افزاری قدرتمند در کنار قیمت مقرون به صرفه است که همین موضوع باعث بیشتر شناخته شدن آن در بازار شده است.
در هر حال بر اساس بنجمارک های به ثبت رسیده از این محصول تا به این لحظه میدانیم که گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو دارای نمایشگری ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و این در حالیست که قلب آن را هم قرار است تراشه بالا رده اسنپ دراگون ۸۲۰ که بر پایه معماری ۶۴ بیتی طراحی گردیده با کلاک فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز به تپش درآورد.
 
اچ تی سی دیزایر 10 پرو
از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی، سنسور اثر انگشت و باتری ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این محصول به طور پیش‌فرض به اندروید ۶ مارشملو تجهیز گردد، با این حال شنیده می‌شود که شرکت تایوانی در نظر دارد آپدیت اندروید ۷ را به زودی برای آن منتشر نماید.
البته در سوی دیگر انتظار می رود که در تاریخ مذکور گوشی مقرون به صرفه دیگری با نام Desire 10 Lifestye از سوی اچ تی سی معرفی شود که دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی با وضوح فول اج دی و یکی از تراشه‌های سری ۴xx اسنپ دراگون است. علی ایحال منابع وابسته به شرکت تایوانی فاش کرده‌اند که پیش از دو گوشی مورد بحث، اچ تی سی فردا در IFA 2016 از گوشی One A9s رونمایی خواهد کرد که به نوعی نسخه ارتقا یافته  A9 محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا