اخبار

اچ تی سی نکسوس ام ۱ با اندروید نوقا ۷٫۰ و ۴ گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

ظاهراً دیگر به زمان رونمایی از اچ تی سی نکسوس ام ۱ (HTC Nexus M1) تازه‌ترین تلفن هوشمند مشترک گوگل و اچ تی سی نزدیک می‌شویم. صبح امروز امتیازات بنچمارک این هندست در وب‌سایت Geekbench قرار گرفت که به لطف آن شاهد درز اطلاعات سخت افزاری این گوشی هوشمند نیز هستیم. از مهم‌ترین مشخصات این محصول باید به نصب سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به‌صورت پیش‌فرض همراه ۴ گیگابایت رم اشاره کرد.
به نظر شما کدام تولیدکننده تا به حال بیشترین گوشی‌های هوشمند نکسوس را روانه بازار کرده است؟ اگر فکر می‌کنید که سامسونگ جواب درست است باید بگوییم که سخت در اشتباهید! کمپانی ال‌جی با تولید سه تلفن هوشمند نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۵ ایکس بیشترین سهم را در تولید این محصولات به گردن دارد. پس از ال‌جی نیز کمپانی سامسونگ با تولید دو هندست نکسوس اس و گلکسی نکسوس در جایگاه دوم قرار گرفته است. در انتها نیز باید به موتورولا، هواوی و اچ تی سی اشاره کرد که هرکدام صاحب یک گوشی نکسوسی هستند.
حال اگر شایعه عرضه دو گوشی نکسوس جدید توسط اچ تی سی در سال جاری محقق شود، باید در انتهای سال ۲۰۱۶ گفت که اچ تی سی نیز همانند ال‌جی با عرضه سه محصول نکسوسی در صدر این گروه قرار خواهد گرفت. تا پیش از این تایوانی‌ها تبلت نکسوس ۹ (Nexus 9) را روانه بازار کرده‌اند. اینک خبر از عرضه دو تلفن هوشمند نکسوسی به نام‌های اچ تی سی نکسوس اس ۱ (HTC Nexus S1) با یک صفحه نمایش ۵ اینچی و اچ تی سی نکسوس ام وان (HTC Nexus M1) با یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به گوش می‌رسد.
 
اچ تی سی نکسوس ام 1

مشخصات اچ تی سی نکسوس ام ۱ (HTC Nexus M1)

روز گذشته مشخصات تلفن هوشمند اچ تی سی نکسوس ام ۱ در شبکه اجتماعی ویبو در بین کاربران دست به دست می‌چرخید. صبح امروز ما اطلاعات تازه‌ای را با مشاهده وب‌سایت بنچمارک گیری Geekbench به دست آورده‌ایم که می‌تواند برای علاقه‌مندان به محصولات نکسوس بسیار جذاب باشد. با ترکیبی از تازه‌ترین مشخصات، اچ تی سی نکسوس ام ۱ می‌تواند یکی از نخستین دستگاه‌هایی باشد که با اندروید نوقا ۷٫۰٫۱ (Android Nougat) عرضه خواهد شد. این محصول به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز است. یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ نیز همراه با پردازنده ۴ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ در زیر قاب این محصول نکسوسی به قدرت‌نمایی مشغول هستند.
در پنل پشتی می‌توانیم شاهد یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی باشیم و این در حالی است که دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی به جهت گرفتن تصاویر سلفی و مکالمه تصویری قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این هندست باید به ۴ گیگابایت ظرفیت رم، ۳۲/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دو بلندگو در قسمت زیری همراه با یک درگاه نوع C اشاره کرد. اچ تی سی نکسوس ام ۱ (HTC Nexus M1) موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲,۰۸۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴,۹۶۹ را در بنچمارک Geekbench به نام خود ثبت کند. انتظار می‌رود که اچ تی سی این محصول را سپتامبر سال جاری و با قیمتی نامشخص روانه بازار کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا