اخبار

اچ تی سی و دردسر اغراق در ضد آب بودن

اچ تی سی و دردسر اغراق در ضد آب بودن

کمپانی اچ تی سی بار دیگر نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد که البته این بار دلیل توجه افراد به این کمپانی چندان مثبت نبوده است. به اعتقاد بسیاری از متخصصان این کمپانی در تبلیغات خود کاربران را گمراه کرده است که این امر می‌تواند به تجارت اچ تی سی ضربه بزرگی وارد کند.
این کمپانی تایوانی در طی سال گذشته میلادی تلفن همراه هوشمند مدل U11 را در بازار انگلستان به‌خوبی تبلیغ کرده و توانست شمار زیادی از این تلفن همراه هوشمند را در این کشور به فروش برساند. همچنین با شروع نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی، کمپین تبلیغاتی اچ تی سی تبلیغی را به مخاطبان عرضه داشت که در واقع هدف آن پررنگ کردن قابلیت حرکات فشاری تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U11 بود.


مطالب مرتبط:

در این تبلیغ تام دالی به‌عنوان یکی از مشهورترین شیرجه زن‌های انگلستانی به استفاده از مدل U11 در استخر می‌پردازد و درحالی‌که از بالاترین پلتفرم پرش به داخل آب می‌پرد، با استفاده از قابلیت حرکات فشاری این تلفن همراه هوشمند به سلفی گرفتن می‌پردازد. علاوه بر این، این تبلیغ نشان می‌دهد که این شیرجه زن در داخل آب نیز از تلفن همراه هوشمند یاد شده استفاده می‌کند.
با این حال سازمان دیده بان تبلیغات انگلستان دریافت که این تبلیغ به‌نوعی گمراه کننده است و از کمپانی یاد شده درخواست کرد تا آن را از کمپین خود حذف کند. دلیل این امر نیز بسیار ساده است و از آنجایی نشأت می‌گیرد که این تلفن همراه هوشمند در داخل برگه راهنمای خود شامل دستوری است که ورود این دستگاه به آب استخر را اکیدا ممنوع کرده است. البته اچ تی سی نیز درباره دستور این سازمان به‌هیچ‌عنوان مقاومتی نکرد و در طی پیام عذرخواهی ویژه‌ای تبلیغ گمراه کننده یاد شده را حذف کرد.
همچنین این شرکت در آخر بیانیه عذرخواهی خود اظهار داشت که دمای آب و ترکیبات شیمیایی موجود در آب استخرها برای تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U11 مضر است و جوانب احتیاط زیادی باید در رابطه با استفاده از این تلفن همراه هوشمند در آب استخرها رعایت شود.


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا