اخبار

اچ تی سی Sense Home 8 را برای سایر دستگاه های اندرویدی منتشر می کند

اچ‌تی‌سی تا کنون بسیاری از اپلیکیشن‌های انحصاری خود را در پلی‌استور منتشر کرده که همین امر باعث می‌شود بدون نیاز به ارائه بروزرسانی کلی، فقط مواردی که نیاز دارد را آپدیت کرده و نسخه بروز را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی دیگر از منافع چنین اقدامی، این است که علاوه بر محصولات اچ‌تی‌سی، این اپلیکیشن‌ها را دارندگان سایر محصولات اندرویدی نیز می‌توانند دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های شرکت اچ‌تی‌سی را می‌توان HTC Zoe دانست که به شما امکان عکاسی و فیلم‌برداری و ساخت ویدیو‌ّهای کوتاه هنری را می‌دهد. این اپلیکیشن قابلیت اجرا بر روی طیق وسیعی از محصولات اندرویدی را دارد.
به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد به زودی Sense Home 8 خود را نیز برای دستگاه‌های اندرویدی غیر از اچ‌تی‌سی نیز منتشر کند. Sense Home 8 برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی که نسخه ۴.۴ به بالا این سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند قابل اجرا است. متاسفانه از آنجا که اچ‌تی‌سی امکان ثبت نام به عنوان کاربر تست کننده را در حال حاضر غیرفعال کرده هنوز موفق به تست Sense Home 8 نشده‌ایم.
اگر شما از جمله افراد خوش‌شانس برای تست باشید باید در طی همین چند روز یک ایمیل برایتان ارسال شود. اگر شما ایمیل دعوتنامه را دریافت کردید، به یاد داشته باشید که نباید زمان زیادی فرصت ندارد و باید به سرعت در برنامه کاربران تست کننده ثبت نام کنید. در تصویر زیر نمونه‌ای از چنین ایمیلی را می‌توانید مشاهده کنید:
 
htc
 
اگر با Sense Home 8 آشنایی ندارید باید یادآور شویم که در واقع این برنامه، جدیدترین لانچر اچ‌تی‌سی است که در گوشی هوشمند HTC 10 نیز به طور پیشفرض مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های جذاب این لانچر، نماهای فری‌استایل آن است که به کاربران امکان می‌دهد تا آیکون اپلیکیشن‌ها، ویجت‌ها و استیکرهای مورد نظر‌ خود را در صفحه‌های خانگی دستگاه خود قرار دهند و در واقع نمای ظاهری را شخصی‌سازی کنند.
همین قابلیت Sense 8 را به یکی از قابل شخصی‌سازی‌ترین لانچرهای استوک مبدل ساخته است.

 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا