اخبار

اچ تی سی U11 پلاس پرچمدار این شرکت خواهد بود

همانطور که در موبایلستان گفته شد شرکت اچ تی سی طی قراردادی بخشی از خود را به گوگل واگذار کرد. اما خب هنوز هم اچ تی سی دست از کار نکشیده و به دنبال ساخت سری های جدید در این سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۷ است. در همین راستا اطلاعاتی از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به نام U11 plus منتشر شده است که از بهره‌گیری این گوشی از نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ حکایت دارند.
آنچه از U11 بر می آمد در حد و اندازه های یک پرچمدار سال ۲۰۱۷ بود اما نکته اینجاست که توانایی رقابت با گوشی هایی مثل S8، نوت ۸ و یا V30 را نداشت. حال اچ تی سی تمام تلاش خود را بر این گذاشته که بتواند U11 پلاس را عرضه کند و در کنار دیگر رقبا بدرخشد.
آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ همچون نسخه‌ی کوچک‌تر خود، از بدنه‌ی شیشه‌ای براق و کناره‌های حساس به فشار موسوم به Edge Sense بهره می‌برد. بر اساس شایعات جدید، U11 پلاس به یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بدون حاشیه با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ مجهز شده که ساخت شرکت ژاپن‌ دیسپلی است. نسبت تصویر این نمایشگر همانند گوشی‌های جی ۶ و وی ۳۰ ال‌جی، ۱۸:۹ خواهد بود.
از نظر سخت‌افزاری گوشی U11 پلاس با مدل اصلی تفاوتی ندارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تنها تفاوت اعمال‌شده، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه است که احتمالا به دلیل محدودیت‌های موجود، این تصمیم اتخاذ شده است. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد تا بتواند فروش نامناسب گوشی یو اولترا را جبران کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا