اخبار

اچ پی باتری های معیوب لپ تاپ های خود را فراخواند

شرکت اچ پی اعلام کرده قصد دارد به طور داوطلبانه برخی از مدل های لپ تاپ هایش را به دلیل مشکل افزایش بیش از حد دمای باتری آنها فرا بخواند. طبق اعلام اچ پی، این باتری ها در مدل های Compaq Presario, Compaq,  ProBook HP ENVY و HP Pavilion بکار رفته اند و همچنین در نمایندگی های این شرکت به طور مجزا به فروش رسیده اند و برخی مشتریان دارای سایر مدل های لپ تاپ نیز آنها را خریداری کرده اند.
اچ پی گفته در حال اطلاع رسانی به مشتریان خود درباره خطرات احتمالی ناشی از داغ شدن بیش از حد این باتری ها است. این شرکت گفته در انجام این کار با جدیت عمل می کند چرا که ایمنی کاربران برایش بسیار مهم است. اچ پی تاکید کرده که بسیار اهمیت دارد که مشتریان این شرکت اطمینان حاصل کنند باتری لپ تاپ آنها هم شامل این فراخوان می شود یا نه. شما هم می توانید با کلیک روی این لینک، وارد وب سایت اچ پی شده و نسبت به سلامت باتری لپ تاپ خود اطمینان حاصل کنید.
ابتدا لازم است محصول خود را به طور مشخص انتخاب کنید، سپس شماره سریال مربوطه و بارکد باتری آن را وارد کنید. این بارکد روی کاغذی در قسمت داخلی باتری درج شده است. اچ پی توصیه کرده کاربرانی که دارای چنین باتری هایی هستند فعلا باتری را از لپ تاپ خود خارج کرده و با اتصال به برق شهری از آن استفاده کند.
اچ پی تعویض این باتری ها را به صورت رایگان انجام خواهد داد. این شرکت همچنین گفته روالی را برای تسریع تعویض باتری های معیوب شرکت ها و مراکزی که دارای بیش از ده باتری معیوب هستند در نظر گرفته است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا