اخبار

اکثر گوشی های هواوی آپدیت اندروید نوقا دریافت می کنند

اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند  پی ۹،  پی ۹ پلاس،  میت ۸ و تعدادی دیگر از محصولات این شرکت در اختیار این گوشی ها قرار گرفت. بر اساس اطلاعات جدید، این آپدیت نرم‌افزاری تقریبا آماده شده است و طی ماه جاری و ماه آینده برای همه‌ی گوشی‌های هوشمند مورد اشاره در دسترس قرار خواهد گرفت.
هواوی گفت که در حال حاضر نسخه‌ی آزمایشی به‌روزرسانی نرم‌افزاری اندروید نوقا ( اندروید ۷٫۰) برای گوشی هوشمند هواوی آنر ۵ سی (GT3) در کشور اکراین منتشر شده است. این نسخه از آپدیت، از روز ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن‌ماه) فقط برای ۲۰ نفر از کاربران در دسترس قرار گرفته است و دوره‌ی آزمایشی تا ۲۴ فوریه (۶ اسفندماه) ادامه خواهد یافت.
اندروید نوقا بتا هم‌اکنون برای کاربران گوشی هوشمند آنر ۵ سی منتشر شده است، هواوی می‌تواند مشکلات احتمالی را شناسایی و در نسخه‌ی نهایی رفع کند. یکی از رابط‌های محلی  به نام الکساندار لِوانیک گفته است تمامی مشکلات نرم‌افزاری آپدیت مورد بحث نهایتا در مدت دو هفته برطرف خواهند شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی عمومی به‌روزرسانی اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.0 از ماه آینده برای همه‌ی دارندگان گوشی هوشمند آنر ۵ سی منتشر شود.
یک سایت روسی حوزه‌ی تکنولوژی اعلام کرده است که هواوی انتشار این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های  آنر ۶ ایکس (GR5 2017)،  نووا و هواوی پی ۹ نیز آغاز خواهد کرد. این شرکت از تاریخ ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن‌ماه) به‌طور رسمی انتشار آپدیت اندروید نوقا را آغاز کرده است. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی اواخر ماه جاری برای دارندگان گوشی هوشمند هواوی آنر ۸ هم منتشر شود.
 
هواوی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا