اخبار

اکسپریا اج به دو لبه قابل استفاده در نمایشگر خود مجهز خواهد بود

اکسپریا اج به دو لبه قابل استفاده در نمایشگر خود مجهز خواهد بود

اکسپریا اج

امروزه یکی از مولفه‌های بسیار مهم هر تلفن همراه هوشمندی را می‌توان کیفیت صفحه نمایش آن دانست که به‌نوعی می‌تواند برگ برنده هر دستگاهی باشد. البته نباید پیشرفت‌های انجام گرفته در زمینه فناوری این صفحه نمایش‌ها را نیز فراموش کرد برای مثال یکی از موفق‌ترین این پیشرفت‌ها در زمینه ساخت صفحه نمایش‌های AMOLED بوده است.

بر اساس اظهارات تحلیل گران روزبه‌روز به تعداد دستگاه‌های مجهز به این نوع از صفحه نمایش افزوده می‌شود اما داشتن دستگاهی خمیده با لبه‌های مجهز به قابلیت‌های ویژه داستان دیگری است. سونی به‌تازگی با معرفی سونی اکسپریا اج تا حدودی بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرده است. این دستگاه با داشتن قابلیت‌هایی از قبیل ضد آب و ضد گرد و غبار بودن و مجهز بودن به لایه حفاظتی گوریلاز گلس ۵ توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است. درحالی‌که پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ قرار گرفته بر روی این دستگاه عملکرد مطلوب و بهینه‌ای را برای آن به ارمغان می‌آورد.

دکمه پاور قرار گرفته بر روی کنار تلفن همراه هوشمند اکسپریا اج، حسگر اثرانگشت را در خود جا داده است و زمانی که به این دستگاه از بالا نگاه می‌شود به نظر می‌رسد که شکلی ذوزنقه‌ای داشته باشد. یکی از قابلیت‌های جالب این تلفن همراه هوشمند دوربین دوقلوی پشتی آن نیز هست که سونی تا کنون بر روی هیچ‌یک از تلفن‌های همراه خود ارائه نکرده است.

به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که به‌زودی اکسپریا اج نیز مانند دیگر محصول موجود با این قابلیت یعنی سری اج از محصولات رده گلکسی سامسونگ، به هواداران خاص خود دست پیدا کند ولی باید دید که رقابت بین این دو مدل به چه ترتیب خواهد بود زیرا سامسونگ با حضوری چند ساله در این رده می‌تواند از تجربه خود برای پیشگیری از موفقیت عمده سونی تلاش کند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا