اخبار

ایسر تبلت ۹۹ دلاری Iconia One 8 را معرفی کرد

کمپانی ایسر در کنفرانس خبری که امروز داشته محصولات متعددی را معرفی نموده است. یکی از این محصولات، تبلت مقرون به صرفه‌‌ی Iconia One 8 نام داردکه تنها ۹۹ دلار قیمت دارد.
اواخر اپریل بود که ایسر از تبلت‌های جدید خود به نام Iconia One 8 B1-820 رونمایی کرد. در کنار کوچک بودن اندازه‌، تبلت جدید از نظر قیمت نیز ارزان بوده و با برچسب قیمت ۱۴۹.۹۹ دلاری در ویترین فروشگاه ها قرار گرفت. در ادامه‌ی موفقیت این تبلت، امروز کمپانی از مدل جدیدی به نام B1-850 رونمایی کرد.
تفاوت اصلی که بین این دو تبلت است، مدل B1-850 به مراتب ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر بوده و قرار است در آمریکای شمالی به قیمت تنها ۹۹.۹۹ دلار عرضه شود. البته این کاهش قیمت، کاسته شدن قدرت سخت افزاری تبلت را نیز به دنبال دارد. این موضوع بیشتر در دوربین تبلت حس می‌شود. در مدل جدید از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب تبلت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده است. البته به دلیل اینکه کمتر به دوربین تبلت‌ها بها داده می‌شود و اصولا تبلت گزینه‌ی مناسبی برای عکسبرداری نیست، دوربینی با سنسور ضعیف چندان هم به چشم نخواهد آمد.
از نظر سخت افزاری چندان تفاوتی بین دو تبلت نیست. مدل جدید از یک صفحه‌ی ۸ اینچی استفاده می‌نماید که دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. B1-850 دارای یک گیگابایت رم بوده و از یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای مدیاتک در این تبلت استفاده خواهد شد.محصول جدید ایسر دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بوده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن را به ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. سیستم عامل تبلت جدید ایسر نیز اندروید ۵.۱ است و از قابلیت‌هایی مانند Ex WakeUpT ،EZ Snap و System Docor استفاده می‌کند. البته تبلت جدید بیشتر مخصوص خانواده بوده و با اپلیکیسن‌هایی مانند Kid Center که به صورت از قبل نصب شده در تبلت وجود دارد به فروش می‌رسد. این اپلیکیشن دارای محتویاتی مناسب برای کودکان و خردسالان بوده که شامل فیلم، بازی‌های ویدیویی، کتاب و وب سایت‌های مناسب برای آن‌ها می‌شود.
تبلت Iconia One 8 B1-850 به قیمت ۹۹.۹۹ دلار در آمریکای شمالی عرضه خواهد و همچنین در اروپا نیز با برچسب ۱۲۹ یورویی در ویترین فروشگاه ها قرار خواهد گرد. ایسر اعلام کرده که این تبلت از همین ماه در اروپا و از فوریه در آمریکای شمالی عرضه می‌گردد. همچنین این تبلت در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد شد.
 

Iconia One 8 B1-850 1

منبع: Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا