اخبار

اینستاگرام امکان لینک کردن به اکانت های تلگرام و اسنپ‌چت را مسدود کرد

شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram) تصمیم به مسدود کردن ویژگی لینک کردن و هدایت کاربر به سایر صفحات شبکه‌های اجتماعی را مسدود کرد. با مسدود شدن این امکان شما نمی‌توانید لینک صفحه تلگرام (Telegram) یا اسنپ‌چت (SnapChat) خود را در قسمت بیو (Bio) قرار دهید. این ممنوعیت شامل حال افراد معروف (بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و…) نمی‌شود و این اشخاص می‌توانند به راحتی لینک ویدیو های یوتیوب (YouTube) یا دیگر صفحات اجتماعی خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
آقای پائول دورف (Paul Durove) امروز طی توییتی اعلام نمود که از این پس امکان لینک کردن به اکانت های تلگرام وجود ندارد ولی برای به اشتراک گذاشتن آدرس اکانت های Facebook، Linkedin، Twitter و Periscope ممانعتی نیست. دورف افزود که این اقدام مستقیما توسط مالک اینستاگرام، شرکت فیسبوک، صورت گرفته و این اختیار از چارچوب برنامه نویسان اینستاگرام خارج بوده است. پیش از این دیده بودیم که فیسبوک، به اشتراک گذاشتن لینک اکانت های تلگرام را در واتس‌آپ (Whatsapp) نیز ممنوع کرده بود. شاید دلیل این اقدام ناگهانی، وجود امکان ویرایش تصاویر در برنامه‌ی تلگرام است، زیرا که روزانه حدود ۳۵ میلیون تصویر در این برنامه مکالمه رایگان، ویرایش می‌شود. این آمار در مقابل عدد ۷۰ میلیون تصویر اینستاگرام بسیار کم به شمار می‌آید.
در آخر نیز اینستاگرام طی یک بیانیه رسمی، به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات از سوی برنامه‌ی تلگرام را ممنوع دانست و خاطرنشان کرد که این ممنوعیت از این پس جزو قوانین اصلی این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. شایان ذکر است که این محدودیت برای برنامه اسنپ چت (SnapChat) نیز به قوت خود باقیست.
منبع: Phonearena 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا