اخبار

این قاب محافظ آیفون ۷ را به یک گوشی ماژولار تبدیل می‌کند

مدتی پیش تصور می‌شد که گوشی های ماژولار آینده صنعت گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند. در هر حال با توجه به متوقف شدن ساخت گوشی ماژولار پروژه آرا توسط گوگل و اینکه محصولات LG Friends و تجهیزات جانبی ماژولار Moto Mod آن چنان که انتظار می رفت مورد استقبال کاربران قرار نگرفت می‌توان این طور نتیجه گرفت که این بازار هنوز برای پذیرش گوشی‌هایی با چنین ساختار عجیبی آمادگی ندارد. در هر حال این نتیجه گیری باعث نشده که شرکتی همچون Mophie از تلاش برای ارایه محصولی جدید در این زمینه صرف نظر کند.
 
 
شرکت Mophie که در زمینه تولید تجهیزات جانبی فعالیت می‌کند به تازگی از آخرین محصول خود برای آیفون ۷ در قالب یک قاب به نام Hold Force رونمایی کرده است. این قاب آیفون ۷ دارای یک بخش مغناطیسی در بخش پشتی است و کاربران می‌توانند تجهیزات اضافه Mophie را خریداری کرده و آنها را به این قاب متصل کنند، به این ترتیب یک گوشی ماژولار در اختیار خواهند داشت.
 
 
یکی از این تجهیزات اضافه The Wallet است، که چندین جای کارت را به قاب آیفون شما اضافه می‌کند. The Folio نیز ماژول دیگری است که جیب سوم برای قرار دادن کارت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Powerstation Plus Mini نیز یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند طول عمر آیفون ۷ را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. ظاهرا بخش مغناطیسی این قاب موجب می‌شود که باتری کاملا به گوشی متصل باشد و در نتیجه ایمنی بیشتری داشته باشد.
 
 
قیمت این قاب به صورت جداگانه ۴۰ دلار است و سایر ماژول‌های آن به صورت جداگانه با قیمت‌های مختلفی فروخته می شوند. برای مثال the Wallet و Folio هر یک ۲۰ دلار قیمت دارند و قیمت Powerstation Plus Mini نیز ۶۰ دلار تعیین شده است.
 

آیفون 7
آیفون 7
آیفون 7
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا