اخبار

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در گلکسی نوت ۱۰ پرو

براساس اطلاعات منتشره ، میزان باتری دستگاه گلکسی ۱۰ پرو منتشر شده است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری انرژی فزاینده این دستگاه را تامین می کند. البته شرکت سامسونگ مشخص بود که قصد داشت علاوه بر گوشی سامسونگ نسخه استاندارد، یک نسخه گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو را نیز عرضه کند. به تازگی مشخصات این دستگاه قدرتمند در اینترنت فاش شده است. این دستگاه در نسخه  G5 نیز عرضه شده است.

یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری انرژی این دستگاه را تامین می کند. با مقایسه متوجه می شویم که باتری این دستگاه نسبت به گلکسی نوت ۹، ۵۰۰ برابر افزایش یافته و کاربر می تواند مدت زمان بیشتری را با این دستگاه کار کند. البته هنوز مشخص نشده که شرکت سامسونگ به طور قطعی از این دستگاه استفاده خواهد کرد ولی زمانی که گوشی ۵G S10 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد، بنابراین متوجه می شویم که این چنین دستگاه قدرتمندی حتما باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نیز داشته باشد. شما بازار هدف گلکسی ۵G S10 را می دانید؟

براساس گزارش رسیده مشخص شده که گوشی کلکسی نوت ۱۰ به صفحه نمایشگر ۲۸/۶ اینچی و نسخه پرو آن نیز به صفحه نمایشگری به اندازه ۷۸/۶ اینچی مجهز شده و با این مشخصات روانه بازار خواهد شد. این تبلت یک دوربین چهارگانه دارد و بنابراین مشخص می شود که این گوشی قدرتمند، یک دوربین چهارگانه خواهد داشت.

مشخص می شود که شرکت سامسونگ با چیپست ۹۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ تصمیم گرفته که به بازار هدف خود دست بیابد. کارایی و عملکرد قلم دستگاه در مقایسه با نمونه فعلی افزایش یافته و بهتر شده است. انتظار می رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود. هیچ سیم کارتی در این تلبت جای نمی گیرد. می توان با حافظه جانبی ۶۴ گیگا بایت برای این دستگاه استفاده کنید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا