اخبار

شایعاتی در رابطه با بازآفرینی موتورولا RAZR

شایعاتی در رابطه با بازآفرینی موتورولا RAZR

یکی از محبوب ترین تلفن های همراه در طول تاریخ را می توان موتورولا RAZR دانست که در طی سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ به میزان ۵۰ میلیون عدد فروش داشت و بسیاری از افراد از این تلفن همراه استفاده کردندو با این حال حضور تلفن های همراه هوشمند با عرضه اولین آیفون موجب شد تا دیگر کسی به سراغ دستگاه های یاد شده نرود.
با این حال همان طور که می دانید به تازگی اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفت تا نوکیا ۸۱۱۰ را بازآفرینی کند و همین نیز موجب شد تا بسیاری از مدیر ارشد اجرایی لنوو نیز در رابطه با موتورولا RAZR سوال کنند و ببینند که آیا برنامه ای برای بازگشت این تلفن همراه هوشمند محبوب در نظر گرفته شده است یا خیر. پاسخی که اصحاب رسانه در این رابطه دریافت کردند این بود که با رشد فناوری جدید مرتبط با صفحه نمایش های تاشو می توانیم طراحی های جدیدی را در دنیای تلفن های همراه هوشمند شاهد باشیم. پس بنابراین امیدوار هستیم که بتوانیم دوباره موتورولا RAZR را توسعه داده و از نو بسازیم.
لازم به ذکر است که در ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی، موتورولا ویدیویی را در رابطه با تلفن های همراه نوستالژیک خود منتشر کرد. در این ویدیو  راه روی یک مدرسه معمولی به نمایش در آمد که بسیاری از دانش آموز ها در آن از موتورولا RAZR استفاده می کردند و البته زمان در ویدیو مربوط به سال ۲۰۰۵ بود. حتی یکی از دانش آموز ها با استفاده از این دستگاه نیز به گرفتن عکس سلفی مشغول بود. لازم به ذکر است که شایعات در روزهای انتشار این ویدیو حاکی از آن بودند که موتورولا حتما نسخه بازسازی شده از این دستگاه را منتشر خواهد کرد. با این حال این شایعات هیچگاه به واقعیت نزدیک نشد و در همان روز ها خط تولید موتو زد به جهانیان معرفی شد.
با این حال امیدواریم که بتوانیم نسخه بازسازی شده از این تلفن همراه را با فناوری های جدیدتر و تجربه به روز تر دراختیار داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا