ریپورتاژ آگهی

بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی با استفاده از اپلیکیشن EaseUS MobiSaver

بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی

حتما برای شما هم پیش آمده است که بصورت عمدی یا سهوی یک فایل را از روی اسمارت فون اندرویدی خود پاک کرده باشید و پس از مدتی بخواهید دوباره از این فایل حذف شده استفاده کنید ، در چنین مواقعی بهترین راه برای بازیابی اطلاعات از دست رفته استفاده از اپلیکیشن های بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی فایل های حذف شده مورد نظر خود را بازیابی کنید. به همین منظور امروز قصد داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های بازیابی اطلاعات اندرویدی با نام EaseUS MobiSaver for Android را برای شما معرفی نماییم که به شما این امکان را می دهد تا فایل های مختلفی همچون عکس ، ویدئو ، تماس ها ، پیام ها ، فایل های متنی و … را بازیابی نمایید.
 

مرحله اول

در ابتدا بایستی برنامه را بر روی رایانه شخصی خود نصب نمایید و پس از اجرای برنامه ، گوشی اندرویدی خود را با استفاده از کابل usb به کامپیوترتان متصل نمایید. حال برنامه بطور خودکار گوشی شما را شناسایی خواهد کرد ، البته در این مرحله ممکن است برنامه برخی از گوشی ها را شناسایی نکند و برای رفع این موضوع بایستی درایور گوشی خود را بر روی کامپیوترتان نصب نمایید. پس از شناسایی گوشی توسط کامپیوتر بایستی اجازه دسترسی برنامه به گوشی را در اسمارت فون خود تایید نمایید تا برنامه به کار خود ادمه دهد.
 
بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی با استفاده از اپلیکیشن EaseUS MobiSaver 
 

مرحله دوم

در مرحله ی بعدی با کلیک بر روی گزینه ی recovery ، برنامه به دنبال اطلاعات مختلف شما در گوشی می گردد ، اطلاعات مختلف شما در دسته بندی های مختلفی نمایش داده می شوند. البته این مرحله به دلیل اینکه برنامه در حال پیدا کردن اطلاعات مختلف می باشد کمی زمان بر است.
 
بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی با استفاده از اپلیکیشن EaseUS MobiSaver
 

مرحله سوم

در مرحله آخر بایستی در اطلاعات مختلفی را که مایل به بازیابی آن ها هستید را در دسته بندی های مختلف انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه ی recover کلیک نمایید ، حال بایستی محل ذخیره ی فایل های مورد نظر بر روی کامپیوتر خود را انتخاب نمایید و بدین ترتیب اطلاعات خود را بازیابی کنید.
 
بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی با استفاده از اپلیکیشن EaseUS MobiSaver
 

برخی از ویژگی های برنامه

  • پشتیابی از نسخه های مختلف اندروید
  • امکان مشاهده ی فایل ها قبل از بازیابی کردن آن ها
  • بازیابی پیام ها در فرمت html برای مشاهده ی آسان آن ها بر روی کامپیوتر
  • دارای امنیت بالا و عدم از دست رفتن اطلاعات شخصی
  • قابلیت بازیابی فایل ها با فرمت های مختلف

لازم به ذکر است این برنامه دارای نسخه های گوناگون Free ، Pro ، ProWinPE  می باشد که با استفاده از نسخه ی رایگان برنامه می توانید تا ۲ گیگابایت از اطلاعات حذف شده از گوشی خود را بازیابی نمایید. برای بازیابی اطلاعات خود توسط این برنامه بایستی مراحل مختلفی را انجام دهید با ما همراه باشید تا هر کدام از این مراحل را برای شما شرح دهیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا