اخبار

بازی جدید تیم سازنده ی The Order:1886 به نام De-formers بزودی معرفی میشود

چندی پیش تیم سازنده ی  The Order:1886 ویدیویی از بازی جدید خود تحت عنوان De-formers منتشر کرد طبق این ویدیو، بازی از گرافیکی زیبا با محیطی متنوع و همچنین گیم پلی بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار است.
De-formers یک بازی بسیار هیجان انگیز با گیم پلی ای چالش برانگیز است که می تواند شما و خانوادتان را ساعت ها سرگرم کند تا تجربه های خوشی در کنار یکدیگر داشته باشید.
در این بازی شما کنترل موجوداتی عجیب و غریب به نام Form را در اختیار دارید و باید سعی کنید که از باقی حریفانتان پیشی بگیرید و آن ها را از میدان به در کنید یعنی آن ها را از گوشه های نقشه بازی به خارج از محوطه ی بازی پرتاب کنید یا توسط ایتم ها و وسایلی که در بازی در اختیارتان قرار میگیرد دشمنانتان را نابود کنید و خود زنده بمانید. همیچنین هنگامی که شما یکی از حریفانتان را نابود می کنید با جمع کردن امتیاز های به جا مانده از آن Form شما اندازه اش بزرگتر می شود و قدرتش نیز بیشتر می شود و از بین بردنتان برای بازیکنان دیگر بسیار سخت می شود.بنابراین اگر خوب بازی کنید به یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین Form های بازی تبدیل می شوید که نزدیک شدنتان به هر بازیکنی ترس را در وجود آن فرد می اندازد.
در بازی چندین نوع Form وجود دارد که بسته به سلیقه ی خود می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید و به صورت انلاین یا افلاین به بازی کردن بپردازید.
 
deformers_character_select.0
 
باید دید که هنگامی که این بازی منتشر می شود کدام دسته از بازیکنان موفق ترند آن هایی که به بازی همانند شطرنج می نگرند و می خواهند تاکتیک های خاص حود را به کار گیرند یا افرادی که با توجه به غریزه ی خود شروع به بازی می کنند و تصمیم هایشان را در لحظه می گیرند.
این بازی قرار است بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و Ps4 عرضه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا