نماد سایت موبایلستان

بازی رایگان Batman: Arkham Underworld برای پلتفرم iOS عرضه شد

کمپانی برادران وارنر، ناشر سری بازی بتمن و دیگر عناوین مربوط به DC، اخیراً بازی رایگان جدیدی از سری Batman: Arkham را برای پلتفرم iOS اپل منتشر کرده که با نام Batman: Arkham Underworld شناخته می شود.
توسعه بازی Batman: Arkham Underworld برعهده استودیوی Turbine، یکی از زیرمجموعه های برادران وارنر بوده است. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم iOS و روی اپ استور در دسترس قرار دارد اما هنوز صحبتی درباره نسخه اندروید آن به میان نیامده و نمی دانیم که باید چه زمانی منتظر عرضه آن روی محبوب ترین سیستم عامل موبایل حال حاضر جهان باشیم.
در بازی Batman: Arkham Underworld گیمر یکبار دیگر طبیعتاً در نقش شخصیت بتمن ظاهر می شود و باید ضمن مبارزه با دشمنان قدیمی خود نظیر جوکر، دوچهره و Scarecrow، شهر گاتهام را از دست آنها نجات دهد. Arkham Underworld اولین عنوان موبایلی نیست که برادران وارنر و DC به کمک یکدیگر منتشر کرده اند و پیش از این شاهد عرضه عناوینی چون LEGO Batman ،The Dark Knight Rises و Batman Arkham City Lockdown از سوی استودیوی Caped Crusader بوده ایم.
در همین حال، کمپانی رقیب DC، یعنی مارول هم توجه مضاعفی طی سال های اخیر به حوزه موبایل داشته و با عرضه عناوینی چون Marvel Contest of Champions ،Marvel Future Fight و Spider-Man Unlimited (که توسعه اش برعهده استودیوی شهیر Gameloft بوده) توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.
 

خروج از نسخه موبایل