اخبار

بازی FIFA 17 ماه آینده در بریتانیا قابل بازی خواهد بود

بنا بر اعلام «مولتی‌پلی» (Multiplay) بازی FIFA 17 برای نخستین بار در رویداد «اینسومنیا ۵۸» (Insomnia58) که ماه آینده در بریتانیا برگزار خواهد شد، قابل بازی است. بدون تردید این خبر سبب خشنودی بسیاری از بازی‌بازان علاقه‌مند به سری FIFA شده و روز موعود را برروی تقویم علامت زده‌اند.
 رویداد اینسومنیا ۵۸ از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ آگوست ۲۰۱۶ (برابر با ۵ الی ۷ شهریور) در شهر «بیرمنگام» (Birmingham) انگلیس در جریان خواهد بود. این رویداد سبب شده که بازی‌بازان برای نخستین بار تا قبل از عرضه رسمی بازی FIFA 17 در ماه سپتامبر شانس خود را برای انجام آن امتحان کنند.
در همین راستا آقای «جیمز سالمون» (James Salmon)، مدیر ارشد بازاریابی بخش بازی‌های ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز اقدام به ارائه نظری کرد:

بدیهی است که بریتانیا بازار بزرگی برای سری بازی FIFA محسوب می‌شود؛ بنا بر این ما بسیار خوش‌حال هستیم که می‌توانیم از طریق رویداد اینسومنیا ۵۸، این شانس را به بازی‌بازان بریتانیایی بدهیم که برای اولین بار اقدام به امتحان و تجربه این عنوان کنند.

آقای «کریگ فلچر» (Craig Fletcher)، مدیر عامل مولتی‌پلیر گفت:

در سال جاری در این جشنواره ما به دنبال ارائه جدیدترین عناوین AAA به طرفداران هستیم که با عنوانی همچون FIFA 17 ما به طور کامل به هدف خود خواهیم رسید.

در انتها لازم به‌ذکر بوده که بازی فوتبالی و پرطرفدار FIFA 17 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (برابر با ۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا