اخبار

و باز هم نوت ۸ ؛ رندر جدید نمایانگر اندازه صفحه نمایش

طی خبر هایی که این چند روز در موبایلستان به آن ها پرداختیم، گلکسی نوت ۸ در روز اول شهریور ماه به طور رسمی در یک رویداد Unpacked معرفی خواهد شد. حال تصویر رندر نهایی این گوشی نیز از شبکه های اجتماعی درز کرده است.
این تصویر یک نوع تصویر مقایسه با گلکسی S8 است. با توجه به این تصویر رندر، انحنای لبه‏‌های گلکسی نوت ۸ کمتر شده است و پرچم‏‎دار جدید سامسونگ، بلندتر به نظر می‌رسد. گلکسی نوت ۸ در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۸ کشیده‌‏تر خواهد بود.
چیزی که در این طراحی مشهود است کشیدگی گوشی و همچنین بدون لبه بودن آن است. در این پست اشاره شده که تصویر فاش‌شده مربوط به رنگ مشکی تیره گلکسی نوت ۸ است؛ اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس ۸ نیز در رنگ مشکی تیره عرضه شد.
در رابطه با مشخصات این مدل، می‌توان گفت که سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اکسینوس ۸۸۹۵ عرضه خواهد کرد. مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، نسخه مجهز به چیپ‎ست اسنپدراگون کوالکام برای عرضه در بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و سامسونگ، نسخه دیگر را با تراشه اکسینوس به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد.
گلکسی نوت ۸ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است ، این گوشی همچنین از نظر عکاسی نیز بسیار قوی خواهد بود چرا که اولین گوشی سامسونگ است که به دوربین دوگانه مجهز شده است.
نوت 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا