اخبار

باکس خرده فروشی آنر ۹ایکس آشکار شد

شرکت آنر بزودی از گوشی هوشمند آنر ۹ایکس رونمایی می کند و به تازگی تصویر باکس خرده فروشی آن رویت شد. آنر ۹X، یکی از تولیدات جدید این شرکت می باشد که در روزهای اخیر به کاربران معرفی خواهد شد. تا به امروز شاهد این موضوع بودیم که اطلاعات زیادی این گوشی به بیرون انتقال پیدا کرده و تقریبا می دانیم که آنر در این گوشی چه اتفاقاتی را رقم زده است. با این حال روز گذشته تصاویری از جعبه های این محصول توسط معاون ریاست شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است که کمی بزرگ تر از سایر جعبه ها به نظر می رسد. البته گفتنی است که این گوشی هوشمند در تاریخه ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ به کاربران معرفی خواهد شد.

شبکه اجتماعی Weibo این روزها به محلی برای افشای مشخصات محصولات تولیدی شرکت های مختلف شده است، در روز گذشته نیز مسئولان آنر، ویبو را برای منتشر کردن تصاویری از جعبه گوشی آنر ۹X انتخاب کرده اند. جعبه دستگاه بسیار ساده طراحی شده و تنها شاهد حضور نام مدل و شرکت تولید کننده در پس زمینه ای سفید رنگ بر روی آن هستیم. اما نکته جالب توجه در این حعبه ها، حذف شدن مشخصات فنی دستگاه از روی جعبه بوده و همچنین سایز آن نیز کمی بزرگ تر از حد معمول به نظر می رسد. به همین جهت پیش بینی می شود که آنر در کنار ۹X، یک هدفون را هم قرار داده باشد.

در روزهای اخیر نیز رندرهایی از این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفت که نشان می داد، آنر ۹X از یک سیستم پاپ آپ برای دوربین سلفی بهره می برد. به همین دلیل دیگر نیازی نبوده که بر روی نمایشگر دستگاه برشی وجود داشته باشد. البته شایعاتی نیز به گوش می رسد که خبر از تصمیم آنر برای تولید نسخه پرو این محصول با استفاده از یک دوربین اصلی چهارگانه می دهند که سنسورهای آن را همان سنسورهای استفاده شده در آنر ۲۰ تشکیل می دهند. از طرفی جالب است بدانید که این گوشی هوشمند، اولین دستگاه تولید شده در زیر مجموعه هواوی می باشد که از سیستم پاپ اپ برای دوربین سلفی استفاده می کند. البته که هواوی در گوشی های P Smart Z و Y9 پرایم ۲۰۱۹ از این سیستم استفاده کرده است.

گفتنی است که آنر ۹X به یک تراشه کایرین ۸۱۰ تولید هواوی مجهز شده است تا در پردازش اطلاعات از قدرت مناسبی برخودار شود. جالب است بدانید که چیپست کایرین ۸۱۰ تنها پردازنده میان رده موجود در بازار با لیتوگرافی ۷ نانومتری محسوب می شود، نزدیک ترین رقیب این پردازنده دارای معماری ۸ نانومتری است. همچنین این تراشه دارای ۲ هسته قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲۷ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 دارای فرکانس ۱.۸۸ گیگاهرتز است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا